ГоловнаНовини ЖКГТранспортМіста-мільйонники забудують наземним метро

Міста-мільйонники забудують наземним метро

На сьогоднішній день відкрите метро вже проектується в Донецьку, вивчається можливість проведення такого метро в районах Києва, Харкова і Дніпропетровська, де немає історичних будівель.

Україна вивчає досвід інших країн з приводу будівництва наземного метрополітену. Про це повідомив віце-прем'єр-міністр - міністр інфраструктури країни Борис Колесніков журналістам у Вашингтоні, де він вивчає досвід будівництва наземного метро, інформує прес-служба. 

Віце-прем'єр поінформував, що на сьогоднішній день відкрите метро вже проектується в Донецьку, вивчається можливість проведення такого метро в районах Києва, Харкова і Дніпропетровська, де немає історичних будівель. 

Крім того, за його словами, такий зручний і швидкий вид транспорту необхідний і іншим містам, наприклад, Львову - в контексті підготовки до Олімпіади, а також Одесі - через складну геологію місцевості. 

«Немає сенсу вести метро під землю, адже в 2,5 раза дешевше вести відкритим способом. По суті справи, за 1 км підземного метро можна побудувати 3 км наземного. Тобто будь-який мільйонник сьогодні може використовувати цей досвід», - пояснив пан Колесніков. 

За його словами, українську сторону при вивченні цього питання найбільше цікавить функціонування наземного метро в умовах снігопаду. «Зі снігозахисту ми отримали попереднє розуміння, сьогодні дуже важливо врахувати всі зауваження американських фахівців. Послуги американських консалтингових компаній в плані снігозахисту будуть для нас дуже корисні», - наголосив віце-прем'єр. 

Також він відзначив важливість використання при будівництві метрополітену продукції українських виробників. «Дійсно, ми можемо використовувати продукцію чорної металургії та українського машинобудування для створення відкритого метрополітену. Тут буде використано максимальну кількість вітчизняних матеріалів», - запевнив пан Колесніков. 

Віце-прем'єр висловив сподівання, що провідні компанії розгорнуть виробництво рухомого складу в Україні, що дасть можливість закуповувати вагони безпосередньо в країні. 

 
Коментарі (0)