Кличко обіцяє до кінця 2020 року запустити автосполучення між лівим і правим берегами
Лінію метро на Троєщину вдасться побудувати за 3-5 років. Це стане можливим, тільки якщо буде фінансування. Про це заявив мер Києва Віталій Кличко в програмі "Мага", яку транслювали в ефірі "112 Україна".
"Що стосується метро на Троєщину - Не буду маніпулювати, ні в якому разі не буду щось обіцяти: якщо буде фінансування - це питання 3-5 років", - сказав Віталій Кличко.
Кличко додав, що до кінця наступного року планується запуск автосполучення між лівим і правим берегом.
Крім того, за його даними 75 мостів знаходяться в передаварійному стані, 3 - в аварійному. Серед мостів, що знаходяться в аварійному стані - міст Метро і міст Патона.
"Як я можу закрити міст Метро, як я можу закрити міст Патона, який в аварійному стані? Дійсно, там ускладнено рух, але ми повинні зробити, щоб вони не впали. Десятками років не вкладалися гроші в інфраструктуру, і ми зараз всі сили кинули на те, щоб ці мости продовжували виконувати свою функцію. До кінця наступного місяця протоку біля Гідропарку буде вже повністю відкритий - роботи йдуть і вдень, і вночі. роботи йдуть ще й під мостом ", - сказав Віталій Кличко.
Він додав, що в Києві необхідно ремонтувати Південний і Північний мости, а також Подільсько-Воскресенський міст.
Як повідомлялося, в листопаді минулого року Київський метрополітен уклав договір про виконання будівельних робіт з продовження Сирецько-Печерської гілки метро з АТ "Київметробуд", що став переможцем тендеру на ProZorro. "У рамках першої черги робіт на ділянці майже в 4 км передбачається будівництво двох станцій (" Мостицька "і" Проспект Правди ") і відгалуження в бік станції" Виноградар "для подальшого продовження лінії", - повідомила тоді прес-служба Київського метрополітену.
Відзначається, що згідно з документом, роботи триватимуть до 2021 року, а їх бюджет складе 5 млрд 993 млн грн.
В рамках даного проекту вперше в Києві планують використовувати технологію вертикальних тунелів. При цьому станція "Мостицька" буде будуватися як станція глибокого закладення, а "Проспект Правди" і наступні передбачено будувати відкритим способом, як неглибокі.
Як наголошується, один з керівників будівництва повідомив президенту, що подовження Сирецько-Печерської лінії зажадає також будівництва другого депо.