ГоловнаНовини ЖКГТеплоенергетикаНа Рівненщині проблеми з теплопостачанням вирішує «гаряча» лінія

На Рівненщині проблеми з теплопостачанням вирішує «гаряча» лінія

Майже три десятки скарг на неякісне теплозабезпечення надійшло на «гарячу» телефонну лінію, яка діє в облдержадміністрації, цьогоріч. Третина з них – за останній тиждень, коли був пік морозів.

Зателефонувавши за номером телефону 695-314, понад півсотні краян нарікали на недотримання температурного режиму в оселях у цьому опалювальному сезоні.

Про це «У.К.» повідомили у прес-службі Рівненської ОДА.

Майже три десятки скарг на неякісне теплозабезпечення надійшло на «гарячу» телефонну лінію, яка діє в облдержадміністрації, цьогоріч. Третина з них – за останній тиждень, коли був пік морозів. Здебільшого нарікали рівняни, тож їх проблеми вирішували міські комунальники. 

Водночас керівники закладів соцсфери несуть особисту відповідальність за дотримання температурного режиму в комунальних установах Рівненщини, акцентувала заступник голови облдержадміністрації Світлана Сад. Так, за  наслідками минулотижневого моніторингу медзакладів троє фахівців уже отримали догани через недогрів, а після цього оперативно підвищили рівень температури в палатах.

Водночас, нині в Острозькій обласній психіатричній лікарні працює робоча комісія, яка має з’ясувати якість теплопостачання. Якщо збої в опаленні були, і пацієнти мерзли, про що повідомляли місцеві ЗМІ, то винуватці будуть покарані, запевнила Світлана Сад. Заступниця також повідомила, що без попередження перевірятиме дотримання температурного режиму в усіх установах соціальної сфери, адже його порушення може нашкодити здоров’ю краян.

Анна Недогибченко

 
Коментарі (0)