ГоловнаНовини ЖКГНа скарги до Саll-центру столиці кожен з районів реагує по-своєму

На скарги до Саll-центру столиці кожен з районів реагує по-своєму

Кожен день до міської служби 15-51 надходить безліч скарг від мешканців столиці на недоліки функціонування житлового господарства. У Саll-центрі інформацію фіксують, обробляють і направляють у відповідні служби для виправлення ситуації.Лідерами рейтингу виконавчої дисципліни у першому півріччі поточ

Кожен день до міської служби 15-51 надходить безліч скарг від мешканців столиці на недоліки функціонування житлового господарства. У Саll-центрі інформацію фіксують, обробляють і направляють у відповідні служби для виправлення ситуації.

Лідерами рейтингу виконавчої дисципліни у першому півріччі поточного року стали Печерський і Солом'янський райони, які найкраще реагують на скарги, - по 94% виконаних у кожного з районів. Заради справедливості слід зазначити, що загальна кількість скарг у Солом'янському районі значно більше, ніж у Печерському, - 10604 і 3700 відповідно. З них виконано: в Печерському – 3452, у Солом'янському – 9965. Хоча відсоток виконаних звернень однаковий, у Солом'янському районі виконано більший обсяг роботи, та й населення там майже втричі більше.

На другому місці – Голосіївський район, що має 725 невиконаних і 7415 виконаних завдань, що становить 92% від загальної кількості скарг. Подільський і Шевченківський райони також мають однаковий процентний показник – 89%. 1303 звернення ще чекають свого розгляду в Шевченківському районі і 621 – у Подільському.

У 87% випадків реагують на Оболоні та в Дарниці, ці райони займають 4 місце рейтингу. У них практично однакова кількість населення, але з Оболонського надійшло 8571 звернення, а з Дарницького – 5319. Однак загальний обсяг заяв, які отримали схвальне рішення, майже вдвічі більше саме в Оболонському районі.

Синхронні показники у Деснянського і Дніпровського районів. Тут збігається майже все: і загальна кількість скарг, і населення, і навіть кількість виконаних і невиконаних звернень. Обидва району мають 86% виконання і займають 5 місце рейтингу.

Непроста ситуація в Святошинському районі – він не тільки опинився на останній сходинці рейтингу, але є першим за кількістю скарг киян. З початку року в Call-центр їх надійшло цілих 19322. До речі, їх тут найбільше кількість на тисячу жителів – 0,59. В даному районі і вищий показник виконаних і невиконаних завдань – 15946 і 3376 відповідно.

Слід зазначити, що переважна більшість заяв мешканців все-таки знаходить своє рішення, реальний відсоток коливається між 83 до 94. Усього ж з початку року надійшло 90633 звернення, 8795 з них потребують додаткового фінансування з бюджету міста, загальний відсоток виконання досить високий – 89%.

Джерело – Kievpress

 
Коментарі (0)