Безпосередньо рік «Особистий кабінет» на сайті 104.ua став одним із найпопулярніших каналів комунікації споживачів із ПАТ «Волиньгаз». Зараз сервісом користується уже понад 25 тисяч споживачів області.
Про це повідомляє «РБК-Україна» з посиланням на прес-службу компанії.
За увесь час роботи інтернет-ресурсу клієнти компанії передавали показання лічильників більше сотні тисяч разів.
Найзатребуванішим «Особистий кабінет» став для мешканців обласного центру Волині, та у містах обласного підпорядкування, де налічується найбільша кількість споживачів, які потребують оперативного вирішення так званих «газових» питань.
«Перевага онлайн сервісу полягає у його багатофункціональності та можливості за декілька хвилин, без відвідування центрів обслуговування, вирішувати широкий перелік питань - від внесення показань лічильника, перевірки стану особового рахунку та перегляду історії платежів, до завантаження рахунку та його оплати. Також, з допомогою сервісу споживачі, які отримують субсидії, можуть оперативно отримати інформацію про розмір її нарахування», - розповідає начальник клієнтського сервісу ПАТ «Волиньгаз» Юрій Петрук.
Зокрема, сервіс дає можливість в режимі онлайн поставити запитання фахівцям газової компанії та отримати вичерпну консультацію. За рік через «Особистий кабінет» надійшло майже 5 тисяч листів від споживачів.
«Особистий кабінет» доступний для користування як побутовим споживачам, так фізичним особам-підприємцям, на чиї імена відкрито особовий рахунок.