ГоловнаНовини ЖКГНовини ЖКГНад логотипом столиці попрацюють соціологи

Над логотипом столиці попрацюють соціологи

Фахівці комунального підприємства «Столиця» визначатимуть уподобання киян у місцях найбільшого скупчення людей в усіх десятьох районах міста, аби якомога ширше вивчити думку громадян

 Міська влада проведе опитування думки мешканців столиці у рамках Конкурсу «Логотип та стиль міста Києва». Згідно з рішенням оргкомітету конкурсу фахівці комунального підприємства «Столиця» визначатимуть уподобання киян у місцях найбільшого скупчення людей в усіх десятьох районах міста, аби якомога ширше вивчити думку громадян.

Про це повідомляє прес-служба КМДА.

Соціологічне опитування проводитиметься серед мешканців та гостей Києва шляхом заповнення спеціальної анкети. Анкета міститиме декілька простих питань, конфіденційність наданої інформації – гарантується. Передбачається опитати не менше 10 тисяч осіб – мінімум 1 тис. респондентів у одному районі.

«Міська влада зацікавлена, щоб Київ отримав логотип і стиль, які будуть гідними столиці, при цьому були обрані відкрито та об’єктивно. Це неможливо здійснити без активної участі мешканців Києва. Думка кожного для нас важлива, і вона буде обов’язково врахована. Ми закликаємо усіх небайдужих приєднатися до опитування та висловити свої враження щодо фінальних робіт Конкурсу», – зазначила начальник Головного управління з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю Марина Хонда.

Зазначимо, що спостерігати за процесом опитування можуть громадські контролери та представники засобів масової інформації. Про час та місця опитувань буде повідомлено додатково.

 

Ольга Гальчинська

 
Коментарі (0)