У НАК «Нафтогаз України» пояснили причину відображення некоректних обсягів спожитого газу в особистих кабінетах деяких клієнтів компанії.
Як повідомила прес-служба компанії, сталося це через тимчасове технічного збою 10 лютого.
«Ми вдячні кожному клієнтові, який звернувся до нас вчора і повідомив про невідповідність в обсягах спожитого газу за січень. Важливо визнавати і швидко виправляти помилки. Вчора, 10 лютого, відбувся тимчасовий технічний збій, в результаті якого більше 2000 наших клієнтів із загальної бази в більш 1 мільйона клієнтів могли побачити в особистих кабінетах і чат-боті некоректні обсяги спожитого газу », - говориться в повідомленні.
У компанії пояснили, що 10 лютого проходили системні оновлення, але процес ускладнився тим, що кілька облгазів оновлювали дані на платформі ОГТСУ після закриття періоду продовжило процес розрахунків і могло вплинути на виникнення помилок.
У «Нафтогазі» за те, що трапилося вибачилися, зазначивши, що ситуацію вдалося виправити і протягом декількох годин і тепер в особистих кабінетах відображені коректні свідчення.
«Звертаємо вашу увагу: якщо вчора ви оплатити зайві обсяги, на вашому рахунку буде відображатися переплата, яку ви зможете використовувати в наступному місяці», - додали в компанії.