ГоловнаПублікаціїОпалювальний сезон 2017-2018Ненадання показників квартирного теплолічильника не є підставою для нарахування оплати по-іншому

Ненадання показників квартирного теплолічильника не є підставою для нарахування оплати по-іншому

Якщо сім’я з тих чи інших причин самостійно не подала до 25 числа показники спожитого тепла згідно з квартирним приладом обліку, теплопостачальна компанія немає права виставляти рахунок такій квартирі на основі інших розрахунків.
Якщо сім’я з тих чи інших причин самостійно не подала до 25 числа показники спожитого тепла згідно з квартирним приладом обліку, теплопостачальна компанія немає права виставляти рахунок такій квартирі на основі інших розрахунків.  Це чітко зафіксовано у Постанові Кабінету міністрів України № 630, на яку посилаються тепловики, обґрунтовуючи «великі» платіжки за опалення, роз'яснює Teplo.gov.ua
 
Цитуємо дослівно Постанову КМУ, яка має силу Закону: «Справляння плати за нормативами (нормами) споживання за наявності квартирних засобів обліку без урахування їх показань НЕ допускається, за винятком випадків, передбачених абзацом п'ятим пункту 15 цих Правил. Виконавець і споживач не мають права відмовлятися від врахування показань засобів обліку».
 
Пункт 15 цієї Постанови говорить, що рахунок за опалення формується на основі середньомісячних показників засобів обліку за попередній опалювальний період тоді, коли лічильник перебуває на повірці, яка має проводитися періодично не більше як один місяць.
 
 У разі несправності індивідуального теплового лічильника, яка не підлягає усуненню, до моменту встановлення нового, палата за спожиту послугу нараховується відповідно до норм споживання - з розрахунку за 1 кв. метр опалюваної площі квартири та з урахуванням фактичної температури зовнішнього повітря й фактичної кількості днів надання цієї послуги в місяці, який є розрахунковим.
 
Нагадаємо,  якщо теплопостачальна організація надала послугу неналежної якості, не в повному обсязі, то в українців є законне право вимагати перерахунку у вигляді зменшення розміру оплати спожитої послуги.
 
Коментарі (1)
Коля
19 Лютого 2017 p. 22:24
Як ви думаєте, для чого провадяться постійні зміни формату платіжок? Я думаю, що це робиться з метою приписування штучних "боргів" сумлінним побутовим споживачам. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Часто при зміні форми платіжок споживачам штучно приписується "борг", якого довести помилковість досить непросто, адже нові і старі форми платіжок, як правило, мають різні реквізити. Так, наприклад, АК "Київводоканал", при запровадженні нової форми платіжки , у травні 2016 р. , штучно, просто так від стелі, поприписував "борги " побутовим споживачам. Потім цей штучний "борг" плюсується до нарахованої суми і результат вписується у графу "До сплати". І споживач, хоч і розуміє, що його обманюють і граблять, а все одно сплачує той штучний "борг". Аналогічно раніше зробив "Київгаз" при запровадженні нової форми платіжки : ставши "Київгазенерджи", також приписав штучні "борги" побутовим споживачам, і також включив їх у суму "До сплати". І спожиавачі, плюючись та клянучи, сплатили ті штучно придумані "борги". ... Ще раніше, "Київенерго" при запровадженні "рахунків" замість абонкнижок приписуванням штучних " боргів" пообскубло сотні тисяч сумлінних споживачів.... -------------------------------------------------------------------------------------------- Тепер знову готується зміна форм платіжок, отже, і нова хвиля приписування штучних "боргів".
Loading...

загрузка...
 
Loading...