ГоловнаНовини ЖКГІнфографікаІнфографіка: моніторинг комерційного обліку тепла і води в регіонах України

Інфографіка: моніторинг комерційного обліку тепла і води в регіонах України

Держенергоефективності оприлюднило результати моніторингу комерційного обліку тепла і води в регіонах України
За результатами проведеного Держенергоефективності моніторингу комерційного обліку тепла і води, у 24 регіонах та м. Києві вже оснащено лічильниками:
 
- тепла – 79,3% житлових та 78,2% нежитлових будівель;
 
- холодної води – 72,3% житлових та 94,5% нежитлових будівель;
 
- гарячої води – 16,4% житлових та 52,5% нежитлових будівель.
 
Лідерами із обладнання житлових будівель лічильниками є:
 
- тепла – Черкаська, Миколаївська, Хмельницька, Вінницька;
 
- холодної води – Миколаївська, Івано-Франківська, Закарпатська;
 
- гарячої води – Миколаївська, Київська області.
 
Водночас у вересні Агентством виявлено понад 640 порушень вимог законодавства щодо строків встановлення лічильників гарячої та холодної води у житлових будинках. Відповідні повідомлення надіслано до Держпродспоживслужби.
 
Загалом, із моменту старту моніторингу у серпні 2018 р. і по сьогодні Агентством направлено до Держпродспоживслужби майже 1500 повідомлень щодо недотримання вимог Закону України «Про комерційний облік комунальних послуг».
 
 
 
 
 
Нагадуємо, що відповідно до зазначеного Закону оператори зовнішніх інженерних мереж зобов'язані забезпечити 100% облік:
 
- до 02.08.2018 - теплової енергії;
 
- до 02.08.2018 - гарячої та питної води для нежитлових будівель;
 
- до 02.08.2019 - гарячої та питної води для житлових будівель.
 

Завдяки обліку споживачі зможуть платити лише за використані ресурси. Крім цього, це ще один стимул для аналізу енергоспоживання та впровадження енергоефективних заходів. 

 
Коментарі (2)
Коля Пухов
20 Січня 2020 p. 00:40
Раніше усі компослуги сплачувались однією платіжкою. Потім придумали так звану "комісію" (споживач повинен внести додаткову плату при сплаті за компослугу), і одну платіжку розділи на шість платіжок ( посортували по видам компослуг). Спочатку це шахраювання не дуже обурило споживачів - нікому тоді навіть у голову не прийшло, що тепер прийдеться платити чималу "комісію" окремо за кожну платіжку. А потім, через деякий час, вже розділені платіжки знову поділили принамні на дві - таким чином "комісія" збільшилася ще у 2 рази....
Коля Пухов
20 Січня 2020 p. 00:41
А тепер хотять усі компослуги знову об"єднати в одну платіжку, але при цьому штучно приписати споживачам неіснуючі борги та обнулити переплату, якщо вона є.