Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) вимагає від операторів систем розподілу (ОСР) забезпечити належне, достовірне та своєчасне інформування споживачів про перерви в електропостачанні.
Про це повідомила пресслужба регулятора.
Згідно з повідомленням, НКРЕКП отримує велику кількість скарг від споживачів щодо неналежної комунікації ОСР, зокрема, недонесення інформації про відключення, їх обсяги та актуальність складених графіків тощо.
"Ситуація з перервами в енергопостачанні склалася внаслідок неодноразових ворожих атак на об’єкти енергетичної інфраструктури України, в результаті яких утворився значний дефіцит потужності", - пояснює регулятор, додавши, що для збалансування енергосистеми та уникнення виходу з ладу енергообладнання виникла об’єктивна необхідність у вжитті заходів щодо обмеження електропостачання споживачам.
Таким чином, з метою дотримання принципу соціальної справедливості, зменшення соціальної напруженості та впровадження коректних графіків відключень НКРЕКП вимагає від ОСР забезпечити належне, достовірне та своєчасне інформування споживачів про перерви в електропостачанні відповідно до вимог постанови НКРЕКП від 26.03.2022 № 349 "Щодо захисту інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об’єктів критичної інфраструктури".
Також регулятор нагадав керівникам ОСР про персональну відповідальність за недотримання принципу недискримінаційності при застосуванні розвантажувальних відключень споживачів електричної енергії.