Нацрегулятор схвалив проекти форм звітності, що дозволить отримувати інформацію щодо показників якості надання послуг у сфері теплопостачання, повідомляє прес-служба НКРЕКП.
Отримувати інформацію щодо показників якості теплопостачання будуть за трьома напрямками:
1) безперервність теплопостачання (щорічно):
- середня тривалість перерв у теплопостачанні;
- кількість перерв;
- середня тривалість ліквідації наслідків аварії понад допустимий строк.
2) якість теплоносія (щорічно):
- кількість випадків недотримання параметрів тиску/температури за результатами проведених вимірів;
3) комерційна якість надання послуг (щоквартально):
- кількість наданих послуг;
- кількість та відсоток послуг, час виконання яких перевищив встановлені строки.
Запровадження моніторингу дозволить Регулятору:
1) вже зараз - інформувати споживачів та всі зацікавлені сторони щодо показників якості послуг з теплопостачання ліцензіатів Комісії;
2) у перспективі - враховувати показники якості послуг при встановлені тарифів ліцензіатам у сфері теплопостачання.
Введення моніторингу має дозволити регулятору інформувати споживачів і всі зацікавлені сторони про показники якості послуг з теплопостачання та в перспективі враховувати показники якості послуг при встановленні тарифів ліцензіатам в сфері теплопостачання.