ГоловнаНовини ЖКГМістобудуванняНові ДБН: проектування розривів дорожнього огородження для зручного проїзду спецтехніки

Нові ДБН: проектування розривів дорожнього огородження для зручного проїзду спецтехніки

В Україні планують під час проектування трас передбачати технологічні розриви дорожнього огородження для зручного проїзду спецтехніки
У розроблених змінах до ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» пропонується передбачити влаштування технологічних розривів дорожнього огородження на розділювальній смузі через кожні 10 км з метою зручного проїзду спеціальної техніки у разі необхідності, повідомляє прес-служба Мінрегіону.
 
Зараз, у діючих ДБН щодо доріг загального користування передбачається встановлення дорожніх огороджень на розділювальній смузі на всій протяжності дороги. Проте необхідно передбачити проектування технологічних розривів такого огородження, які б дозволили у разі необхідності проїхати спецавтомобілям — швидкій, пожежній допомозі або снігоприбиральній техніці зручно та швидко за призначенням. 
 
Тому в змінах до ДБН пропонується обов’язково передбачити проектування цих розривів не рідше ніж кожні 10 км. Це стосується як нового будівництва, так і реконструкції та капремонту трас.
 
Влаштування таких технічних засобів також могло би сприяти швидшій ліквідації наслідків дорожньо-транспортних аварій та інших надзвичайних ситуацій на дорогах, що, у свою чергу, дозволило б забезпечити безперебійний рух транспорту на трасах.
 
Проект змін до ДБН розробляється ДП «ДерждорНДІ».
 

Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення. 

 
Коментарі (0)