ГоловнаНовини ЖКГМістобудуванняНові ДБН: визначено допустимий час на транспортування асфальтобетону для будівництва доріг

Нові ДБН: визначено допустимий час на транспортування асфальтобетону для будівництва доріг

За підрахунками експертів, це сприятиме підвищенню якості дорожнього покриття в цілому на 30%, продовжить строк служби таких доріг та мінімізує появу вибоїн, тріщин та бітумних плям.
У змінах до ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” чітко визначено допустимий час на транспортування асфальтобетонної суміші (АБС), який обов’язково має бути дотриманий від моменту випуску до укладання АБС, — не більше 3 годин.
 
За підрахунками експертів, це сприятиме підвищенню якості дорожнього покриття в цілому на 30%, продовжить строк служби таких доріг та мінімізує появу вибоїн, тріщин та бітумних плям.
 
Зараз у ще чинних нормах щодо проектування доріг загального користування час на транспортування АБС-суміші із заводу до місця її укладання ніяк не обмежується. При тривалому транспортуванні на великі відстані суміш зазнає підвищеного впливу вібрацій і стає неоднорідною. Наслідки цього ми спостерігаємо на наших дорогах — це вибоїни та тріщини. 
 
Крім цього, при збільшенні часу транспортування на суміш більш суттєво впливає температура повітря. Тому у змінах до цих будівельних норм вводяться обмеження щодо часу на транспортування асфальтобетону — не більше 3-х годин. 
 
Крім того, у нових змінах визначаються максимальні відстані транспортування асфальтобетонних сумішей:
 
— в межах населеного пункту — 75 км;
 
— на грунтових дорогах або дорогах з каменю чи бруківки поза населеним пунктом — 110 км;
 
— на асфальтобетонних, цементобетонних дорогах або з чорного щебеню поза населеним пунктом — 150 км.
 
Зміни до ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво”, вже затверджені та будуть опубліковані найближчим часом.
 

Державні будівельні норми – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення. 

 
Коментарі (0)