ГоловнаНовини ЖКГМістобудуванняНові ДБН: влаштування на перехрестях переходів із косою «зеброю»

Нові ДБН: влаштування на перехрестях переходів із косою «зеброю»

Безпека пішоходів на перехрестях може бути підвищена завдяки навскісним наземним переходам
Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України продовжує оновлення державних будівельних норм щодо проектування доріг. 
 
Про це повідомляє міністерство.
 
Зокрема, наразі вивчається зарубіжний досвід з облаштування безпечних пішохідних переходів на перехрестях. А саме, «косої зебри», яка розміщується не під прямим кутом до тротуару, як зазвичай, а навскіс.
 
Сьогодні в Україні більшість ДТП за участю пішоходів відбувається саме на перехрестях. За статистикою МВС у 2018 році на українських дорогах загинуло близько 3 тисяч людей, а ще 30 тисяч були травмовано. Серед найрозповсюдженіших причин аварій – порушення правил проїзду перехресть, недотримання безпечної дистанції, порушення правил маневрування, перевищення дозволеної швидкості та водіння напідпитку. 
 
Практика навскісних пішохідних переходів сьогодні зустрічається у Бельгії, Німеччині, Франції, Нідерландах та інших країнах. За підрахунками експертів, тільки завдяки їх використанню ризик аварій на дорогах зменшується до 10%.
 
Проект змін до ДБН наразі розробляється ДП «ДерждорНДІ».
 
Нагадаємо, що у чинних нормах (ДБН «Вулиці і дороги населених пунктів») вже введено низку важливих змін для підвищення безпеки на дорогах в населених пунктах, зокрема:
  • обов’язкове влаштування острівців безпеки на нерегульованих переходах з 4-ма і більше смугами руху;
  • можливість звуження ширини смуги на дорогах до 3-3,5 м в залежності від призначення доріг;
  • обов’язкове влаштування металевих стовпчиків на зупинках громадського транспорту тощо.
 

Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення. 

 
Коментарі (0)