У проекті нових галузевих будівельних норм щодо проектування автодорожних мостів (ГБН В.2.3-37641918-560:201Х “Автодорожні мости. Спеціальні допоміжні споруди. Проектування”) вдосконалюються та встановлюються сучасні вимоги до проектування спеціальних допоміжних споруд для зведення якісних автодорожних мостів, про це повідомляє прес-служба Мінрегіону.
Це сприятиме підвищенню їх строку служби, забезпечить безпеку та довговічність мостових конструкцій.
Сьогодні у діючих галузевих нормах відсутні чіткі вимоги до сучасного та якісного проектування автодорожних мостів за допомогою спеціальних допоміжних споруд. Технології, що використовуються, потребують перегляду та оновлення.
Так, у нових ГБН:
- вводиться класифікація спеціальних допоміжних споруд для більш якісного та безпечного проектування мостів;
- впроваджуються чіткі вимоги до проектування робочих містків, засобів підмощування, запобіжних та шпунтових огороджень, грунтових перемичок, штучних острівців, закладних кріплень тощо, що дозволить підвищити строк служби мостів;
- вдосконалюються вимоги до матеріалів та виробів для підвищення якості виготовлення мостових конструкцій.
Проект нових ГБН розробляється ДП “ДерждорНДІ”.
Галузеві будівельні норми (ГБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.