Понад 400 тис. клієнтів «Дніпропетровськгазу» вже скористалися послугами «Особистого кабінету» для передачі показань лічильників.
У Дніпропетровській області для зручності споживачів газу майже два роки працює онлайн-сервіс «Особистий кабінет& на сайті 104.ua. За цей час близько 22,3% клієнтів ПАТ «Дніпропетровськгаз», а це понад 134 тис. споживачів, вже зареєструвалися на веб-ресурсі та змогли оцінити його переваги, повідомляє прес-служба компанії.
З початку року за допомогою «Особистого кабінету» дані приладів обліку газу передали 425,3 тис. клієнтів компанії. Показання лічильників відразу потрапляють в автоматизовану базу, що повністю виключає людське втручання при їх обробці, відзначили в компанії. Крім цього, в «Особистому кабінеті» споживач може побачити поточний баланс, а при бажанні - завантажити рахунок.
«Вибір споживачів на користь передачі показань лічильників через «особистий кабінет» обґрунтований тим, що весь процес займає менше хвилини і є абсолютно безкоштовним. Минулого місяця за допомогою цього веб-сервісу дані про своє фактичне споживання газу повідомили майже 57 тисяч клієнтів», - прокоментувала начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Дніпропетровськгаз» Аліна Левкович
Другою за кількістю переданих показань лічильника йде послуга смс-повідомлення на короткий номер. З початку року нею скористалися понад 65 тис. споживачів.