ГоловнаНовини ЖКГТарифи ЖКГОнлайн-сервіс «Дніпропетровськгазу» стає все популярнішим серед споживачів області

Онлайн-сервіс «Дніпропетровськгазу» стає все популярнішим серед споживачів області

Понад 400 тис. клієнтів «Дніпропетровськгазу» вже скористалися послугами «Особистого кабінету» для передачі показань лічильників.

Понад 400 тис. клієнтів «Дніпропетровськгазу» вже скористалися послугами «Особистого кабінету» для передачі показань лічильників.

У Дніпропетровській області для зручності споживачів газу майже два роки працює онлайн-сервіс «Особистий кабінет& на сайті 104.ua. За цей час близько 22,3% клієнтів ПАТ «Дніпропетровськгаз», а це понад 134 тис. споживачів, вже зареєструвалися на веб-ресурсі та змогли оцінити його переваги, повідомляє прес-служба компанії.

 З початку року за допомогою «Особистого кабінету» дані приладів обліку газу передали 425,3 тис. клієнтів компанії. Показання лічильників відразу потрапляють в автоматизовану базу, що повністю виключає людське втручання при їх обробці, відзначили в компанії. Крім цього, в «Особистому кабінеті» споживач може побачити поточний баланс, а при бажанні - завантажити рахунок. 

«Вибір споживачів на користь передачі показань лічильників через «особистий кабінет» обґрунтований тим, що весь процес займає менше хвилини і є абсолютно безкоштовним. Минулого місяця за допомогою цього веб-сервісу дані про своє фактичне споживання газу повідомили майже 57 тисяч клієнтів», - прокоментувала начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Дніпропетровськгаз» Аліна Левкович

Другою за кількістю переданих показань лічильника йде послуга смс-повідомлення на короткий номер. З початку року нею скористалися понад 65 тис. споживачів.

 

 
Коментарі (0)