ГоловнаНовини ЖКГПерехрестя Львова стають менш загазованими

Перехрестя Львова стають менш загазованими

Завдяки ремонту дорожнього покриття та будівництва нових транспортних розв'язок на львівських перехрестях зменшується рівень забруднення повітря.Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі ЛМР з посиланням на КП «Адміністративно-технічне управління».Як зазначається в повідомленні, праців

Завдяки ремонту дорожнього покриття та будівництва нових транспортних розв'язок на львівських перехрестях зменшується рівень забруднення повітря.

Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі ЛМР з посиланням на КП «Адміністративно-технічне управління».

Як зазначається в повідомленні, працівники КП обстежили пішохідні зони на перехрестях міста на предмет забруднення атмосферного повітря викидами від автотранспорту. Зокрема, пр. Чорновола – вул. Городоцька; пр. Свободи – вул. Дорошенка; пр. Свободи –пл. Міцкевича; пр. Свободи – вул. Беринди; пр. Свободи – пл. Результати обстеження показали, що основним джерелом забруднення повітря формальдегідом та діоксином азоту є викиди автотранспорту.

За даними Держкомстату України у Львові, викиди автотранспорту становить 96,3% від загального обсягу викидів забруднюючих речовин в атмосферу. Це підвищення рівня забруднення може бути обґрунтованим особливостями міських вулиць м. Львова (достатньо – вузькі вулиці міста не розраховані на кількість транспорту, яка зараз є у місті та постійно зростає).

Здійснивши відповідні вимірювання на перехрестя пр. Чорновола – вул. Городоцька, працівники хімічної лабораторії КП «Адміністративно-технічне управління» констатували зменшення рівня забруднення атмосферного повітря на цьому перехресті порівняно з минулим роком. Результати проведених досліджень показали, що після проведення реконструкції доріг і створення нової транспортної розв'язки, рівень забруднення атмосферного повітря викидами від автотранспорту зменшився. Відтак, спостерігається зменшення концентрації оксиду вуглецю у 1,2 рази, діоксиду азоту в 1,8 – 2,7 разів та азоту – в 2 рази.

За інформацією управління екології та благоустрою ЛМР, для розв'язання цієї проблеми (з викидами шкідливих речовин в атмосферу) слід запроваджувати на деяких вулицях односторонній рух, при якому скорочується кількість зупинок транспорту; впроваджувати регульований рух за принципом «зеленої хвилі» (автоматичне регулювання руху по цілому мікрорайону, що разом із збільшенням швидкості руху зменшує частоту гальмувань і зупинок автомобіля і відповідно, призводить до зменшення викиду в атмосферу продуктів неповного згоряння палива).

 
Коментарі (0)