Завдяки ремонту дорожнього покриття та будівництва нових транспортних розв'язок на львівських перехрестях зменшується рівень забруднення повітря.
Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі ЛМР з посиланням на КП «Адміністративно-технічне управління».
Як зазначається в повідомленні, працівники КП обстежили пішохідні зони на перехрестях міста на предмет забруднення атмосферного повітря викидами від автотранспорту. Зокрема, пр. Чорновола – вул. Городоцька; пр. Свободи – вул. Дорошенка; пр. Свободи –пл. Міцкевича; пр. Свободи – вул. Беринди; пр. Свободи – пл. Результати обстеження показали, що основним джерелом забруднення повітря формальдегідом та діоксином азоту є викиди автотранспорту.
За даними Держкомстату України у Львові, викиди автотранспорту становить 96,3% від загального обсягу викидів забруднюючих речовин в атмосферу. Це підвищення рівня забруднення може бути обґрунтованим особливостями міських вулиць м. Львова (достатньо – вузькі вулиці міста не розраховані на кількість транспорту, яка зараз є у місті та постійно зростає).
Здійснивши відповідні вимірювання на перехрестя пр. Чорновола – вул. Городоцька, працівники хімічної лабораторії КП «Адміністративно-технічне управління» констатували зменшення рівня забруднення атмосферного повітря на цьому перехресті порівняно з минулим роком. Результати проведених досліджень показали, що після проведення реконструкції доріг і створення нової транспортної розв'язки, рівень забруднення атмосферного повітря викидами від автотранспорту зменшився. Відтак, спостерігається зменшення концентрації оксиду вуглецю у 1,2 рази, діоксиду азоту в 1,8 – 2,7 разів та азоту – в 2 рази.
За інформацією управління екології та благоустрою ЛМР, для розв'язання цієї проблеми (з викидами шкідливих речовин в атмосферу) слід запроваджувати на деяких вулицях односторонній рух, при якому скорочується кількість зупинок транспорту; впроваджувати регульований рух за принципом «зеленої хвилі» (автоматичне регулювання руху по цілому мікрорайону, що разом із збільшенням швидкості руху зменшує частоту гальмувань і зупинок автомобіля і відповідно, призводить до зменшення викиду в атмосферу продуктів неповного згоряння палива).