ГоловнаНовини ЖКГТарифи ЖКГПлатіжки часто викликають агресію у споживачів через незрозумілі цифри - НКРЕКП

Платіжки часто викликають агресію у споживачів через незрозумілі цифри - НКРЕКП

Монополісти - постачальники послуг не зацікавлені робити платіжки зрозумілими. Вони часто не роз'яснюють, тому, що вони не зацікавлені роз'яснювати деталі тарифу, деталі їх прав.
Платіжки, які отримують споживачі за спожиті послуги, часто викликають агресію через незрозумілі цифри. Але монополісти - постачальники послуг не зацікавлені робити платіжки зрозумілими. 
 
Про це заявила член Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг Ольга Бабій під час вчорашнього Всеукраїнського Форуму "Україна 30. Платіжка".
 
"Нам приносили платіжки, які я сама не могла зрозуміти. Монополісти часто не роз'яснюють, тому, що вони не зацікавлені роз'яснювати деталі тарифу, деталі їх прав", - розповіла Ольга Бабій.
 
У Нацрегуляторі впевнені, що така непрозорість часто викликає агресію споживачів.
 
"Там може бути написано, що споживач спожив якусь шалену кількість гігакалорій. Коли ми звертаємося до теплопостачальних компаній, вони кажуть про технічну помилку програми. А якщо людина не звертає увагу своєчасно на обсяги нарахувань в платіжці, ми спостерігаємо в суспільстві накопичення негативу. У споживача виникає пряма агресія: у мене є борг, але я не буду його платити", - підкреслила вона.
 
Нагадаємо, Голова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, Валерій Тарасюк заявляє, що НКРЕКП виступає проти субсидування обсягу перших 100 - 300 кВт-год електроенергії для населення. 
 
За словами Тарасюка, Нацрегулятор вивчив досвід інших країн в цьому плані, що підтверджує неефективність таких субсидій.
 
Коментарі (0)