ГоловнаКоментаріПлощу доріг Києва треба збільшити втричі

Площу доріг Києва треба збільшити втричі

«Протяжність доріг Києва складає 1617 км. Якщо цю цифру порівняти з площею міста, то вона складає близько 2%. Якщо порівняти з європейськими країнами, то там їх площа від 7 до 11%. Наприклад, у Лондоні – 11%, у Москві – 7%. Тому, у Стратегії розвитку Києва до 2025 року передбачена контрольна цифра

«Протяжність доріг Києва складає 1617 км. Якщо цю цифру порівняти з площею міста, то вона складає близько 2%. Якщо порівняти з європейськими країнами, то там їх площа від 7 до 11%. Наприклад, у Лондоні – 11%, у Москві – 7%. Тому, у Стратегії розвитку Києва до 2025 року передбачена контрольна цифра площі доріг на рівні 6%.

Крім того, наразі ми маємо такий стан доріг, коли 85% доріг потребують капітального ремонту. Чому я так кажу? Тому що існують міжремонтні терміни, які свідчать, скільки за часом повинно слугувати певне покриття чи дорога, залежно від інтенсивності руху, капітального будівництва. Максимально – це 12 років. Можу навести дані, наприклад, вулиця Горького, де ми зараз приступили до реконструкції, не ремонтувалася з 1989 року, тобто 32 роки не міняли верхній шар покриття. Те ж саме і на бульварі Лесі Українки, який стоїть без ремонту більше 20 років. Адже поточні ремонти проблему не вирішують. Кількість транспорту збільшилася, навантаження – збільшилося і т.д. Тому в рамках Стратегії ми повинні зменшити показник до 65% доріг, які потребують капремонту до 2015 року і до 15% - які потребують ремонту до 2025.

Я повинен сказати, що якщо нам вдасться реалізувати цю стратегію, і ми розпочнемо будувати розв'язки, розширювати проспекти, то через три роки зіштовхнемося з тими ж самими проблемами. Оскільки, розширюючи вулиці, ми стимулюємо купівлю автівок. І кількість авто, яка сьогодні і так складає 1,2-1,3 млн одиниць, буде лише збільшуватися.

У Стратегії передбачений чіткий комплексний підхід: обмеження руху в центральній частині міста, розробка стратегії будівництва паркінгів, автоматизоване управління рухом, виділення окремих смуг, вулиці з одностороннім рухом як це запроваджено по вулицях Жилянській, Саксаганського. Стратегія також передбачає реконструкцію 70 розв'язок, завершення будівництва наших окружних доріг. Наступного року ми приступаємо, наприклад, до реконструкції Поштової площі, де буде збудовано дворівневу розв'язку. Також ми плануємо збудувати повноцінну розв'язку на Шулявці біля «Більшовика», на мосту Патона. А до Дня Незалежності ми закінчимо два об'єкти – проспект Науки і Столичне шосе».

 
Коментарі (0)