ГоловнаНовини ЖКГТранспортПо трамвайним коліям вдарили вітчизняним «металобрухтом»

По трамвайним коліям вдарили вітчизняним «металобрухтом»

9 нових одиниць рухомого складу вітчизняного виробництва 8 травня вийшли на лінію швидкісного трамваю.

9 нових одиниць рухомого складу вітчизняного виробництва 8 травня вийшли на лінію швидкісного трамваю. Два трамваї повністю виготовлені у столиці власними силами КП «Київпастранс». 

Про це «У.К.» повідомили у прес-службі КМДА. 

«Ми продовжуємо реалізовувати масштабну програму оновлення рухомого складу громадського транспорту міста. При цьому значну увагу приділяємо розвитку економного та екологічного електротранспорту. Сьогодні на лінію швидкісного трамвая вийшло 9 одиниць нового рухомого складу, а до кінця року ми плануємо мати ще 20 одиниць. Наше завдання – залучити київського виробника до створення вітчизняного трамвая, щоб у майбутньому не лише забезпечити трамваями столицю, а й вийти на ринок і стати конкурентоспроможними», – зауважив Олександр Попов. 

Нагадаємо, перший сучасний трамвайний  вагон моделі Т-3UА-3 був виготовлений фахівцями комунального підприємства «Київпастанс» ще у грудні минулого року. Цей вагон є базовою моделлю для створення сімейства київських трамваїв довжиною 15-32 метри для обслуговування різних за потужністю пасажирських потоків. Кузов трамвайного вагона і більшість комплектуючих виробів виготовлено в Україні. 

Вагони відповідають усім сучасним стандартам: доля низького рівня підлоги трамвайного вагона понад 30%, що забезпечує можливість користування трамвайним сполученням пасажирам з обмеженими фізичними можливостями, зокрема, і у кріслах-візках. Крім того, двері в зоні низького рівня підлоги обладнані відкидною рампою для заїзду крісел-візків. 

Сучасним характеристикам громадського транспорту відповідають також покращений дизайн, зручний салон, сучасне електронне інформаційне забезпечення, у тому числі і для осіб із вадами зору; система кондиціонування повітря для пасажирів і водія.

Надійність ходової  системи гарантують нові візки, перевіреної часом конструкції з удосконаленою гальмівною системою. 

Сучасна електронна система управління тягою на IGBT-модулях із рекуперацією, характеризує європейський рівень технологій енергозбереження та забезпечує надійність, безпечність та плавність динамічних характеристик нового трамвая. 

Наразі триває постановка трамвайних вагонів даного типу на серійне виробництво.

Окрім київських трамвайних вагонів, на лінію швидкісного трамваю вийшли ще 7 трамваїв вітчизняного виробництва: 5 трамвайних потягів та 2 трамвайні вагони, поєднані в потяг виробництва ЗАТ «Київський завод електротранспорту» та ТОВ «Татра Юг». 

Анна Недогибченко

 
Коментарі (0)