За інформацією журналіста каналу 5-го каналу Азада Сафарова, який знаходиться у поїзді, близько 11:00 потяг зупинився посеред поля на Харківщині.
«Відключено світло та опалення, тому в вагонах дуже холодно. Пасажирам довелося чекати півтори години прибуття тепловоза, який повинен був їх відбуксирувати до найближчої залізничної станції», - йдеться у повідомленні.
У свою чергу провідники, пояснюють, що проблема не у самому поїзді, а в перепадах електричної напруги.
«Зараз до нас приїхав тепловоз, він нас повезе назад в Лозову – за словами провідників, це займе близько 20 хвилин – там «Хюндай» будуть намагатися знову підключити до електромережі. Якщо це не вдасться зробити - ми пересядемо на інший потяг», - розповів журналіст.
У той же час в «Укрзалізниці» повідомляють, що наразі йде розробка нових способів компенсації за затримку поїздів.
Нагадаємо, що з настанням зими стався цілий ряд поломок поїздів Hyundai. Експерти стверджують, що це пов'язано з тим, що нові потяги не пройшли випробування, зокрема, в умовах зими.
У самій компанії повідомили, що на сьогоднішній день вже впроваджена програма підготовки поїздів Hyundai до зимових умов і протягом останніх двох днів було скорочено кількість несправностей.
Компанія також приносить вибачення за заподіяні українським пасажирам незручності при користуванні швидкісними електропоїздами корейського виробництва.
«Це перша наша зима в Україні, яка покаже нам сфери для вдосконалення. Кожен вид транспорту має проблеми в зимовий період, такі як затримки, скасування рейсів», - йдеться у листі компанії Hyundai. Одночасно компанія висловила готовність працювати над виявленими недоліками спільно з фахівцями «Укрзалізниці».
За матеріалами: Українська Правда