ГоловнаНовини ЖКГБлагоустрійКМДА: Надання сучасних сервісів киянам – однин з головних пріоритетів міської влади

КМДА: Надання сучасних сервісів киянам – однин з головних пріоритетів міської влади

Надання сучасних адміністративних послуг киянам – це один з найбільших пріоритетів міської влади.

Про це повідомив заступник голови КМДА Микола Поворозник під час робочого візиту до міського Центру надання адміністративних послуг, передає прес-служба КМДА.

«У центрах надання адміністративних послуг вже довгий час надається велика кількість адміністративних послуг, однак одні з найбільш затребуваних послуг – оформлення паспорту громадянина України у вигляді ID-картки та паспорту громадянина України для виїзду за кордон, до сьогодні не були доступними у центрах. З 19 грудня 2016 року мешканці Дарницького району міста Києва отримали змогу подати документи для оформлення паспорту громадянина України з безконтактним носієм та паспорту громадянина України для виїзду за кордон без сплати будь-яких додаткових платежів через Департамент (Центр) надання адміністративних послуг», – розповів Микола Поворозник.

Він додав, що у ЦНАПі без будь-яких черг, у комфортних умовах готові обслуговувати киян 6 днів на тиждень.

«У міському центрі надання адміністративних послуг забезпечено максимально комфортні умови для батьків з дітьми. На 2-му поверсі центру розмістився сучасний та цікавий дитячий куточок, де батьки можуть очікувати зі своїми малюками подачі документів не ризикуючи пропустити своєї черги. Крім того, врахувавши усі побажання заявників, у центрі надання адміністративних послуг створено зручну та яскраву систему навігації, яка допоможе зорієнтуватися у приміщенні», – додав заступник голови КМДА Микола Поворозник.

За його словами, вже найближчим часом планується забезпечення оформлення паспорту громадянина України з безконтактним носієм та паспорту громадянина України для виїзду за кордон ще у 13 центрах надання адміністративних послуг. Наразі ведеться закупівля необхідного обладнання для забезпечення роботи.

 

 
Коментарі (1)
Коля Пухов
20 Грудня 2016 p. 21:13
Невже на платіжках за компослуги не можна відвести достатньо місця спеціально для касового відбитку? Щоб відбиток не накладався на інший текст або рекламу? Чомусь із касовим відбитком у Ощадбанку завжди проблема: або його ставлять на окремому сіренькому папіросному папірці із дірочками майже нерозбірливо, або на квитанції поверх інших записів та нарахувань, - тоді вже нерозбірливими стають також і ці записи.