ГоловнаКиївські будніФінансування ЖКГПри оплаті комуналки через муніципальні сервіси комісія відсутня

При оплаті комуналки через муніципальні сервіси комісія відсутня

Міська влада просить тих киян, які сьогодні мають фінансову та технічну можливість, оплатити житлово-комунальні послуги, адже від цього залежить безперебійна робота підприємств та оперативна ліквідація аварійних ситуацій на мережах теплопостачання та водо
Під час оплати житлово-комунальних послуг через муніципальні сервіси комісія не стягується, про це повідомила пресслужба КК «Центр комунального сервісу».
 
Міська влада просить тих киян, які сьогодні мають фінансову та технічну можливість, оплатити житлово-комунальні послуги, адже від цього залежить безперебійна робота підприємств та оперативна ліквідація аварійних ситуацій на мережах теплопостачання та водопостачання.
 
Здійснити оплату можна через особистий кабінет на сайті ЦКС (https://cks.com.ua/cabinet), мобільний застосунок «Комуналка», платіжні системи  «Ощад24», «Приват24», «Monobank» та інші, через каси банківських установ (про графік їхньої роботи можна дізнатися на офіційних сайтах), на офіційних Telegram-каналах, муніципальних електронних додатках тощо.
 
Рахунки-повідомлення доступні для оплати в онлайн-режимі, відділеннях банків, мобільних застосунках банківських та фінансових установ.
 
Провести звіряння нарахувань та розрахунків за особовим рахунком і скористатися іншими сервісами можна через:
  • розділ «Дистанційне обслуговування» на сайті ЦКС https://cks.com.ua/remote – для оформлення заявок та отримання електронних дублікатів рахунків-повідомлень;
  • Skype-зв’язок – для отримання консультацій щодо всіх питань з можливістю обміну скан-копій та фото документів;
  • 0-800-404-407 – безкоштовну телефонну лінію для передачі показань лічильників із мобільного;
  • (044) 354-81-25 та (044) 354-81-28 – стаціонарні номери телефонів для передачі показань лічильників;
  • зворотний зв’язок на сайті ЦКС https://cks.com.ua/feedback – для оперативних консультацій;
  • (044)247-40-40 – телефон сall-центру для оперативних консультацій і передачі показань;
  • мессенджер у Facebook на сторінці «Центру комунального сервісу» www.facebook.com/cks.com.ua – для отримання інформації щодо нарахувань. 
 
Коментарі (0)