ГоловнаКолонкиПро тролейбуси без пільговиків

Про тролейбуси без пільговиків

З одного боку – це працівники тролейбусного парку, які місяцями не отримує заробітну плату, а з іншого – пільговики.Суть конфлікту: пільговики не хочуть відмовитися від комфорту їздити безкоштовно кожні 10-15 хвилин заради того, щоб сім'і працівників «Електротрансу» мали за що купити шматок хліба.

З одного боку – це працівники тролейбусного парку, які місяцями не отримує заробітну плату, а з іншого – пільговики.

Суть конфлікту: пільговики не хочуть відмовитися від комфорту їздити безкоштовно кожні 10-15 хвилин заради того, щоб сім'і працівників «Електротрансу» мали за що купити шматок хліба.

Ми зберегли на КОЖНОМУ маршруті пільгові рейси. По 6-9 рейсів на день. Можна дістатися і в лікарню, і на ринок, і на вокзал під розклад поїздів. І отримали результат: вже тиждень тролейбусники працюють «в нуль». У них вперше за 20 років з'явилась надія вчасно отримати зарплату. Ціна питання - пільговику прийти на зупинку не тоді, коли заманеться, а за чітко визначеним графіком.

Пільговик вчасно отримує свою пенсію. А тролейбусники по два-три місяці не отримують не набагато вищу зарплату. Фізичне виживання 400 черкаських сімей з одного боку чи 30 хвилин очікування тролейбуса для пільговика з іншого. Що ви оберете?

Минулої п'ятниці я провів прес-конференцію, де пояснив причину ухвалення такого рішення. Ознайомитися з моєю позицію можна на офіційному порталі Черкаської міської ради.

Спочатку 2012 року схему руху маршрутів буде змінено. Кількість пільгових тролейбусів буде збільшено. Сподіваємося отримати як компенсацію за пільгові перевезення значно більше коштів, ніж цього року. Мені, як віце-президенту Асоціації міст України, вдалося «вибити» на 2012 рік для Черкаської області на 13 млн грн. «компенсаційних коштів» більше.

Сергій Одарич, міський голова Черкас

 
Коментарі (0)