ГоловнаКиївські будніТранспортПрокурори САП завершили досудове розслідування щодо продажу електронних квитків на «Бориспільський експрес»

Прокурори САП завершили досудове розслідування щодо продажу електронних квитків на «Бориспільський експрес»

Прокурори САП завершили досудове розслідування, яке проводили детективи НАБУ, та відкриття матеріалів у справі щодо зловживання службовим становищем під час організації сервісу з продажу електронних квитків на «Бориспільський експрес»
Прокурори САП ухвалили рішення про завершення досудового розслідування, яке проводили детективи НАБУ, та відкриття матеріалів у справі щодо зловживання службовим становищем під час організації сервісу з продажу електронних квитків на «Бориспільський експрес», про це повідомляє пресслужба Спеціалізованої антикорупційної прокуратури.
 
«На сьогодні матеріали кримінального провадження відкриті підозрюваним у справі, а саме колишньому директору філії Головного інформаційно-обчислювального центру АТ «Укрзалізниці», його колишньому заступнику, директору та заступнику директора приватної фірми, а також бенефіціарному власнику іншої приватної компанії та їхнім захисникам. Після ознайомлення з матеріалами справи обвинувальний акт буде скеровано до ВАКС», - зазначили у відомстві.
 
Раніше ВАКС обрав запобіжні заходи спочатку трьом підозрюваним у справі «Бориспільського експресу», а потім ще двом.
 
Нагадаємо, НАБУ і САП встановили, що у 2018 році посадовці УЗ ініціювали закупівлю нового сервісу для продажу квитків на «Бориспільський експрес». Для уникнення проведення відкритих торгів службовці нібито підробили документацію та всупереч закону організували закупівлю за переговорною процедурою.
 
Проте в рамках проведеної експертизи було з'ясовано, що надане для продажу квитків на «Бориспільський експрес» програмне забезпечення УЗ фактично дублює функціональні можливості вже наявного електронного сервісу booking.uz.gov.ua і, отже, не потребує додаткових витрат.
 

Зі свого боку розробник сервісу запропонував УЗ безкоштовно реалізувати електронний продаж на «Бориспільський експрес», просто додавши відповідну опцію до сервісу, що вже функціонує. Однак УЗ обрала інший спосіб отримання сервісу, витративши 10,4 млн гривень за придбання цієї опції в іншої компанії. 

 
Коментарі (0)