ГоловнаПублікаціїТранспортПункт призначення транспортної схеми

Пункт призначення транспортної схеми

Незабаром минає два місяці з часу, як у Львові запровадили нову транспорту мережу. За цей період відбулися значні зміни у роботі самої транспортної схеми.

Здебільшого під тиском простих громадян, які на правах пасажира виборюють своє право на комфортний переїзд у громадському транспорті. Місцева влада у свою чергу намагається виправити ситуацію, принаймні,  реагує на скарги мешканців.

Втілення в життя

Ситуація з транспортною схемою в процесі втілення в життя вносить свої корективи. Перевізники намагаються зберегти економічний інтерес, влада міста вимагає дотримання пунктів договору нової схеми. Проте на деяких маршрутах більше автобусів, ніж передбачено договорами, на інших навпаки – менше. І така тенденція спостерігається майже щодня у Львові. В принципі завдання, яке ставилося перед виконавцем нової транспортної схеми - виконано. Основна мета – розвантажити центральну частину Львова, нові рейси у свою чергу дають збільшення пасажирського потоку в електротранспорті. А про комфорт пасажирів, мабуть, забули, адже деякі маршрути взагалі зникли. А це, між іншим, важливі сполучення: аеропорт, лікарні. Обласна влада також долучилася до вирішення нової транспортної схеми у місті. Велика частина мешканців із наближених селищ просто не може дістатися до Львова чи важливих місць призначення. 

Турбота по-депутатськи

Треба віддати належне Львівській міській раді, усі пропозиції щодо транспортної нової схеми ретельно аналізуються і проголошуються публічно. Так, зокрема, відділ «Гарячої лінії» Львівської міської ради (ЛМР) від початку року зареєстрував приблизно 6 тис. усних звернень громадян за телефоном. Із них 2,3 тисячі стосувалися транспортної схеми. І скарги таки діють.

Скажімо, на чисельні прохання громадян кінцеву зупинку маршруту №33, який зупинявся на вулиці Коперніка, змінили. Відтепер автобус курсує до ЛНУ імені І.Франка. Однак варто додати, корективи були внесені після  того, як депутат ЛМР фракції ПР Павло Ткачук звернувся до міського голови, підтримуючи протести громадян міста. Аргументом для внесення змін стали конкретні зауваження. «Кінцева зупинка на вулиці Коперніка створює аварійну ситуацію. Місця для висадки-посадки пасажирів практично не має. Водіям доводиться зупинятися в різних місцях. А пасажири у свою чергу постійно перебігають через проїзну частину, при цьому порушуючи правила дорожнього руху. Саме тому було доцільно внести зміни в кінцеву зупинку для маршруту», - підкреслив Павло Ткачук. Продовжують виборювати своє право на комфортне перевезення  мешканці району Рясне-1. Маршрут №1001 сполученням: «Рясне-1- «Ашан» припинив здійснювати рейси. Як повідомив начальник управління транспорту і зв’язку ЛМР Микола Жук, причиною відсутності даного маршруту є розірвання договору між управлінням транспорту ЛМР та перевізником. «Договір був підписаний тимчасовий, перевізник відмовився згодом здійснювати рейси по згаданому маршруту, оскільки кількість пасажирів занадто маленька».

Незважаючи на економічні збитки для перевізника для здійснення рейсу по цьому маршруту, влада Львова продовжує шукати альтернативу. Саме тому наразі проект маршруту №1001 не закривають. Чиновники мають надію, що все ж знайдеться перевізник, який погодиться обслуговувати цей напрямок.

Нещодавно керівник апарату Львівської облдержадміністрації Іван Груник провів засідання робочої групи з вивчення проблемних питань та оптимізації мережі міських автобусних маршрутів загального користування у Львові. Під час засідання було прийнято рішення відновити роботу приміського автобусного маршруту №184 Львів-Рудно. Крім цього, робоча група розглянула можливість курсування міського автобусу до госпіталю у місті Винниках (Личаківський район), маршруту №131 в частині проїзду через селище Сокільники. Також забезпечити прямий проїзд мешканців вулиці Щурата до проспекту Чорновола міським автобусом

Поза зоною досяжності

Нові правила транспортної схеми відчули на собі  й мешканці міста Винник. Львівські маршрути, які пролягали через прилеглий населений пункт, фактично ізолювали м.Винник.

Від імені громади м.Винник мер міста Сергій Уваров відкрито звернувся до міського голови Львова Андрія Садового та депутатського корпусу Львівської міської ради внести зміни до транспортної мережі аби припинити незадоволення населення.

«Нова транспортна схема негативно вплинула на комфорт пасажирів. Мешканці транспортного з’єднання: вулиця Ломоносова - Забава фактично опинилися в ізоляції від Винник та Львова. Після ліквідації одразу двох маршрутів №36а та №75 залишився лише єдиний маршрут, який обслуговує маленька кількість автобусів. Мешканці Винник годину чекають на маршрутку. Ідея транспортної реформи полягала у якісних змінах та підвищенні комфорту для населення. Натомість спостерігаємо протилежну картину», - заявив мер Винник Сергій Уваров.

Перевізники чудово усвідомлюють, що забезпечення комфорту для пасажирів суттєво покращує прибутки. В розмові з кореспондентом директор АТП № 1 Андрій Тимчина повідомив, що «на радіальні маршрути залучено додаткові великогабаритні автобуси. Завдяки цьому вдалося досягнути інтервалу руху у 6- 10 хвилин. На радіальних маршрутах в середньому курсує понад 50 великогабаритних автобусів, якщо деякі не виходять на рейси, то це тільки через поломку».

Бої за правилами

Депутатський корпус у свою чергу виборює власну позицію, про що свідчать судові позови проти міської ради. Днями Галицький районний суд заборонив департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР чинити будь-які дії щодо визначення перевізників у Львові.

Адміністративний позов до суду подав голова фракції ВО «Свобода» ЛМР Руслан Кошулинський.

На переконання депутата «потрібно вислухати думку громадянина щодо змін у схемі руху транспорту. Тоді ми не допустимо транспортного колапсу у Львові», - пояснив Руслан Кошулинський.

 

Дарина Вільченко, Львів

 
Коментарі (0)