ГоловнаНовини ЖКГЕлектроенергетикаРегулятор зобов'яже кол-центри енергопостачальників працювати ефективніше

Регулятор зобов'яже кол-центри енергопостачальників працювати ефективніше

Метою є посилення захисту прав споживачів шляхом підвищення загального рівня якості надання послуг кол-центрами енергопостачальних компаній

 Як повідомила Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, на своєму засіданні НКРЕКП схвалив проект постанови «Про внесення Змін до Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами».

Метою її прийняття є посилення захисту прав споживачів шляхом підвищення загального рівня якості надання послуг кол-центрами енергопостачальних компаній.

Проектом постанови пропонується встановити вимоги щодо:

— обробки вхідних дзвінків, прийнятих оператором кол-центру (зокрема, процесів реєстрації усних звернень та формування заявок), що дозволить споживачам подавати заявки і скарги за допомогою кол-центрів;

— визначення термінових заявок, на які енергопостачальна компанія зобов’язана відреагувати протягом 24 годин;

— наявності функції прямого з’єднання з оператором кол-центру в головному меню голосового меню самообслуговування (ГМС), що дасть можливість споживачам безпосереднього з’єднання з оператором кол-центру у разі необхідності;

— збільшення строку зберігання аудіозапису розмов оператора кол-центру з клієнтом, що дозволить НКРЕКП перевіряти виконання компанією вимог чинного законодавства щодо якості надання послуг.

 

 
Коментарі (0)