ГоловнаНовини ЖКГТарифи ЖКГРоз’яснення «Ощадбанку» щодо встановлення комісії на проведення платежів за ЖКП

Роз’яснення «Ощадбанку» щодо встановлення комісії на проведення платежів за ЖКП

У «Ощадбанку» стверджують, що на сьогодні компенсація, яку банк отримує від постачальників послуг житлово-комунального господарства та фіксованого зв’язку, не покриває витрат на проведення операцій
На сьогодні компенсація, яку Ощадбанк отримує від постачальників послуг ЖКГ та фіксованого зв’язку, не покриває витрат на проведення операцій. Закон України «Про банки і банківську діяльність» забороняє банкам встановлювати комісійну винагороду за банківські послуги на рівні нижче собівартості операції. Отже, на виконання вимог чинного законодавства Ощадбанк з 1 грудня 2016 року встановлює тариф при оплаті в касі на рівні, що забезпечує покриття витрат на проведення таких операцій на рівні собівартості. Зазначений тариф – 3 грн. – є найнижчим на банківському ринку, повідомляється на сайті «Ощадбанку».
 
Ощадбанк звертався до постачальників послуг з метою отримання згоди на покриття ними комісії для беззбиткового проведення операцій, проте не отримав її. В зв’язку з цим банк змушений встановити комісію за проведення комунальних платежів у касі на мінімальному рівні, який забезпечує беззбитковість – 3 грн. з 1 грудня 2016 року. 
 

Ощадбанк не стягує комісію в інформаційно-платіжних терміналах за приймання платежів за газ, холодну та гарячу воду, водовідведення, опалення, електроенергію та послуги фіксованого зв'язку. Клієнти мають можливість здійснювати платежі через 2 000 платіжних терміналів Ощадбанку.  

 
Коментарі (2)
Коля Пухов
10 Листопада 2016 p. 21:54
За утримання будинку та прилеглої території зараз приходить не Рахунок, а так зване Повідомлення, яке приймається до оплати лише в Ощадбанку, тому там утворююються величезні черги. Крім того, Ощадбанк не ставить відмітку про оплату на цьому Повідомленні -- замість того на тоненькому сіренькому папіросному папірці теж сіреньким чорнилом і тому нерозбірливо друкується інформація про сплату. Думаю, що це робиться навмисно для того, щоб споживач, який вніс оплату, фактично не мав про це підтвердження, адже той сіренький папірець (чек) навряд чи зможе допомогти -- його навіть і прочитати важко ( друкованих літер майже не видно); про його ксерокопію взагалі не може бути й мови.
Коля Пухов
10 Листопада 2016 p. 21:57
Зараз вже взагалі на більшості Рахунків Ощадбанк не ставіить відмітку про сплату.