ГоловнаНовини ЖКГФінансування ЖКГРозрахункова палата дійшла до запорізької автомагістралі

Розрахункова палата дійшла до запорізької автомагістралі

Колегія Рахункової палати розглянула результати аудиту ефективності використання коштів державного бюджету, виділених у 2010-2011 роках на будівництво автотранспортної магістралі через Дніпро у Запоріжжі.

Колегія Рахункової палати розглянула результати аудиту ефективності використання коштів державного бюджету, виділених у 2010-2011 роках на будівництво автотранспортної магістралі через Дніпро у Запоріжжі, та дійшла висновку, що в період з 2010 року по січень-вересень 2011 року виконком Запорізької міської ради як замовник будівництва і головний розпорядник коштів не забезпечив ефективного використання коштів державного бюджету, виділених на зазначену мету.

Про це « У.К.» повідомили в прес-службі Розрахункової палати.

Спорудження автомагістралі через Дніпро в Запоріжжі, розпочате в жовтні 2004 року, за планом мало завершитися у 2009 році, проте терміни фінансування і виконання робіт зривались, через що будівництво затягнулось, об'єкт перетворився на довгобуд. Графіки робіт на 2010 рік - січень-вересень 2011 року виконані лише на 65%.
У 2010 році - січні-вересні 2011 року було неефективно витрачено 116,4 млн грн (понад 30% від загального обсягу одержаних фінансових ресурсів). Зокрема, генеральний підрядник ПАТ «Мостобуд» (м. Київ) у травні-серпні 2011 року отримав як аванс 70 млн грн бюджетних коштів на будівництво автомагістралі. Однак у встановлений законодавством 9-місячний термін зазначені кошти не були використані, більше того - в порушення чинного законодавства не повернуті замовнику. Отже, фактично відбулося безвідсоткове кредитування комерційної структури.

Для добудови об'єкт у вересні-жовтні 2011 року передали в управління Державному агентству автомобільних доріг України (Укравтодор). За новим плановим терміном введення мосту в експлуатацію має відбутися у грудні 2012 року. Проте, як наголосила Колегія Рахункової палати, в цілому рівень будівельної готовності автомагістралі на 01.01.2012 становив лише 34% від загального обсягу, роботи на більш ніж третині споруд і транспортних розв'язок взагалі не розпочаті. Зазначене свідчить про істотні ризики несвоєчасного завершення будівництва.

Комунальне підприємство «Управління капітального будівництва» у 2010-2011 роках неефективно використало 31 млн грн бюджетних ресурсів на спорудження плавучого крана для потреб автомагістралі. На його зведення, починаючи з 2004 року, загалом неефективно витрачено 79,5 млн грн, що дорівнює майже половині кошторисної вартості пристрою. Тим часом технологічної необхідності у зазначеному обладнанні наразі немає, оскільки в Укравтодорі є власна відповідна техніка. Питання щодо доцільності добудови плавкрана або його продажу досі не вирішено.

Через затягування будівництва, відсутність належного контролю на центральному і місцевому рівнях за використанням бюджетних коштів проектна вартість автомагістралі зросла в 2,7 раза проти початкової за проектом (1,9 млрд грн) і на даний час становить 5,2 млрд грн. Починаючи з 2004 року на будівництво цього об'єкта загалом використано 1,4 млрд грн.

 
Коментарі (0)