До кінця цього року влада Києва планує відкрити рух автотранспорту по Подільському мосту-довгобуду. Про це на інформаційний запит сайту "Сегодня" повідомили в КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва".
Станом на перше півріччя 2021 року готовність по об'єкту "Будівництво Подільського мостового переходу через річку Дніпро в Києві" становить 65%.
У поточному році попередньо заплановано відкриття автомобільного руху від заїзду з вулиці Набережно-Хрещатицька і вулиці Верхній Вал до вул. Оноре де Бальзака.
З 251 садівника з 244 питання вирішене в повному обсязі шляхом надання квартир, земельних ділянок з будівництвом садових будинків, виплатою повної грошової компенсації в добровільному або в судовому порядку.
Чотирьом садівникам - надано земельну ділянку в селі Биківня. По трьох садівникам - питання вирішується в судовому порядку.
У частині лівобережних підходів до мостового переходу передбачено влаштування місцевих проїздів уздовж траси Подільського мосту в межах насипу на ділянці від озера Русанівське до вулиці Центральній Садовій.
Також буде забезпечена можливість з'їзду і заїзду автотранспорту на мостовий перехід з подальшою трасуванням і збереженням акваторії озера Райдужне.
Автомобільний транспорт по з'їздів з мостового переходу буде рухатися в напрямку вулиць Бальзака і Алішера Навої зі збереженням перспективи виходу на бульвар Перова.
На прогони будові заїзду на новий мостовий перехід з вулиці Набережно-Хрещатицькій в районі вулиць Верхній-Нижній Вал продовжується виконання робіт по влаштуванню інженерних мереж, покриття дорожнього частини і тротуарів.
На початку вересня працівники повинні завершити основні роботи з облаштування підходів.
Остаточний демонтаж старого Рибальського вантового моста буде здійснений після перекладки всіх інженерних мереж. А це: тепломережа, водопровід, каналізація, електричні та телекомунікаційні мережі.
Деякі експерти прогнозують, що пробок на Подолі стане ще більше після відкриття моста.
Заїзд на Подільський мостовий перехід (довжина заїзду - 170 м, ширина - 8,5 м, кількість смуг руху - 2) буде влаштовано з вулиці Набережно-Хрещатицькій в районі вулиць Верхній-Нижній Вал. Для організації безперешкодного руху транспорту тут планується установка світлофорного об'єкта.
Облаштування з'їздів з Подільського мостового переходу на Рибальський півострів буде організовано поворотами ліворуч з мостового переходу на вулицю Набережно-Рибальську. Довжина з'їзду 435,9 м, ширина - 8 м, кількість смуг руху - 2.
Прямий проїзд з Рибальського півострова на вулицю Межигірську буде організовано по мосту через гавань (довжина - 566 м, ширина - 30 м, кількість смуг руху - 6) і транспортною розв'язкою в районі вулицею Межигірській.
Тим часом на Русанівських садах нарешті приступили безпосередньо до будівництва тунелів метро, які будуть заховані в насип.
Зараз облаштовується нижня половина гідроізоляції і вже розпочато складання арматурного каркаса лівого тунелю у напрямку Троєщина - Центр. Тунелі на цій ділянці будуть монолітними.