ГоловнаНовини ЖКГТранспортШироку колію з України до Відня вирішили не будувати

Широку колію з України до Відня вирішили не будувати

У нових геополітичних умовах простягати лінії широкої колії до Словаччини, Австрії чи Польщі немає сенсу

 

У нових геополітичних умовах простягати лінії широкої колії до Словаччини, Австрії чи Польщі немає сенсу. Цю оцінку поділяють і потенційні партнери Росії з цих проектів. Натомість мережа українських залізниць поступово переводитиметься на ширину колії 1435 мм. Про це повідомляє журнал Railway Supply із посиланням на Rynek Kolejowy.

Декларацію про перехід залізничної мережі по Україні з колії 1520 на 1435 мм вперше було зроблено у травні минулого року. Це було одним із виразів прагнення остаточно розірвати зв'язки з Росією та пов'язати своє майбутнє із Західною Європою. Однак на саму операцію через велику кількість країни та протяжність української мережі доведеться витратити багато років. Спочатку це будуть повідомлення між великими містами, а потім цей проект розширять на всю Україну.

PLK планує завершити роботи на ділянці Rail Baltica у 2023 році.

Було також згадано про плани щодо запуску більшої кількості залізничних переходів. Подано три заявки до програми «Дороги солідарності» ЄС із цього приводу: одну спільну з Польщею, одну з Румунією, одну зі Словаччиною та одну з Угорщиною. На перехідному етапі можна використовувати (на переїздах чи всередині України) польську систему зміни колії POLSUW.

Ширококолійна лінія, що з'єднує Кошице через Братиславу з Віднем, мала мати довжину близько 400 км. Аргументом для її будівництва було бажання покращити вантажні залізничні перевезення між Азією та Європою, особливо після успіху Нової шовкової колії. Що дивно — вона планувалася як одноколійний маршрут. У 2019 р. очікувалося, що будівництво може розпочатися в 2025 р. і завершитися не пізніше 2033 р. Ця ідея обговорювалася протягом кількох років. Активну участь у ній брали уряди Росії, Словаччини та Австрії.

 

 

 
Коментарі (0)