ГоловнаНовини ЖКГСоціальну рекламу у Львові зроблять зрозумілою і… агресивною

Соціальну рекламу у Львові зроблять зрозумілою і… агресивною

У Львівській міській раді працюють над створенням нового якісного «обличчя» соціальної реклами. З допомогою проведення круглих столів фахівців та фокус-груп у мерії аналізують соціальну рекламу, що була розміщена у місті протягом 2010-2011 рр. Аналіз проводять з точки зору сприйняття цільовою аудито

У Львівській міській раді працюють над створенням нового якісного «обличчя» соціальної реклами. З допомогою проведення круглих столів фахівців та фокус-груп у мерії аналізують соціальну рекламу, що була розміщена у місті протягом 2010-2011 рр. Аналіз проводять з точки зору сприйняття цільовою аудиторією, визначають критерії, за якими потрібно оцінювати макети соціальної реклами при їхньому затвердженні, інформує прес-служба ЛМР.

Як повідомили у відділі промоції міста, зараз соціальна реклама не є пізнаваною, більше того, вона не виконує своєї функції. Адже соціальна реклама має звертати увагу на проблему, спонукати мислити, діяти. Сьогодні соціальна реклама має не надто високий якісний рівень: містить великі текстові повідомлення, що не дає змоги її сприймати.

«Нашим завданням на сьогодні є зібрати зауваження та пропозиції фахівців з реклами і маркетингу, психологів, а також думки цільової аудиторії, на яку скерована соціальна реклама. Часто через перенасиченість кольорів та великі текстові повідомлення втрачається зміст реклами», - повідомила керівник відділу промоції міста Галина Малець.

«Щоб соціальна реклама дійшла до адресата та принесла свою користь, значно краще розмістити лише дві фрази та виділити контактну інформацію», - радить викладач кафедри психології Львівського національного університету ім. І. Франка Софія Чолій.

«Соціальна реклама повинна привертати до себе увагу. Вона має бути дещо агресивною, щоб краще доносити меседжі. Таким чином вона матиме довготривалу дію», - зауважив керівник проектів Центру міської історії Центрально-Східної Європи Богдан Шумилович.

Також у мерії планують розробити декілька шаблонів соціальної реклами, де чітко буде прописано місця розташування текстового та візуального повідомлень, особливості шрифтів, кольорів і розміщення логотипів.

 
Коментарі (0)