ГоловнаНовини ЖКГТарифи ЖКГСпоживачі Івано-Франківщини активно користуються «Особистим кабінетом»

Споживачі Івано-Франківщини активно користуються «Особистим кабінетом»

За 2 роки близько 20% клієнтів ПАТ «Івано-Франківськгаз» уже зареєструвалися на сайті 104.ua і змогли оцінити переваги користування послугою «Особистий кабінет».

За 2 роки близько 20% клієнтів ПАТ «Івано-Франківськгаз» уже зареєструвалися на сайті 104.ua і змогли оцінити переваги користування послугою «Особистий кабінет». 

Про це повідомляє «РБК-Україна» з посиланням на прес-службу компанії.

У компанії відзначили, що найпопулярнішою функцією «Особистого кабінету» є передача показань лічильника. Щомісяця через онлайн-сервіс дані приладів обліку до газорозподільної компанії направляють 17% споживачів. Показання лічильників відразу потрапляють в автоматизовану базу. Крім того, споживач може в «Особистому кабінеті» побачити поточний баланс, а також завантажити рахунок.

«Нещодавно, для зручності наших клієнтів, були розширені функціональні можливості онлайн-кабінету: додано спеціальну кнопку з піктограмою «Зателефонуйте мені». Натиснувши її та підтвердивши номер свого мобільного телефону, споживачеві подзвонить спеціаліст Контакт-центру газового господарства, який надасть кваліфіковані відповіді на поставлені запитання», - розповідає начальник клієнтського сервісу ПАТ «Івано-Франківськгаз» Юрій Колодій.

Нагадаємо, у минулому році ПАТ «Івано-Франківськгаз» ввело ще два додаткові сервіси, через які споживач може передати показання лічильника газу та дізнатися свій баланс. Мова йде про короткий номер для відправки повідомлення голосової системи IVR.

Як повідомлялося раніше, в кінці квітня ПАТ «Івано-Франківськгаз» перейшло на європейську модель розрахунку спожитого газу, яка передбачає інформування споживачів не тільки про обсяг використаного палива в кубічних метрах, але і в трьох енергетичних одиницях: кіловат-годинах, гігакалоріях і мегаджоулях.

 

 
Коментарі (0)