ГоловнаНовини ЖКГАльтернативна енергетикаСтанції столичного метро змінять назву на номер

Станції столичного метро змінять назву на номер

Лінії та станції київського метрополітену будуть пронумеровані до чемпіонату Європи з футболу 2012 р. Це буде зроблено заради зручності іноземних гостей, які відвідають нашу країну під час проведення турніру. Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі Інформаційного центру &

Лінії та станції київського метрополітену будуть пронумеровані до чемпіонату Європи з футболу 2012 р. Це буде зроблено заради зручності іноземних гостей, які відвідають нашу країну під час проведення турніру.

Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі Інформаційного центру «Україна-2012».

За словами начальника столичної підземки В.Федоренка, всі три лінії метрополітену отримають свій власний номер.

«Так, Святошинсько-Броварська лінія (червона), з якої почався розвиток метро, отримає номер 1. Куренівсько-Червоноармійська (синя) – номер 2, а Сирецько-Печерська (зелена) – відповідно номер 3», – розповів В.Федоренко.

Водночас станції київського метро будуть пронумеровані виходячи з такого алгоритму: кінцева станція певної лінії отримує номер 110 (червона лінія), 210 (синя) і 310 (зелена). Наступні за нею станції отримують номери 111-112, 211-212 і 311-312 відповідно. «Я це бачив у метрополітенах світу і дуже зручно орієнтуватися в цій нумерації. За номером станції можна навіть розуміти, яку відстань треба проїхати до мети», – сказав керівник Київського метрополітену.

В.Федоренко наголосив, що до 2025 р. у Києві будуть збудовані станції метро у напрямі житлових масивів Теремки, Виноградар, Троєщина, Ново-Біличі, а також у напрямку Дарницького вокзалу.

Він зазначив, що для забезпечення роботи нових станцій метрополітену необхідно закупити 400 нових вагонів. «Також слід зазначити, що ті вагони, які знаходяться зараз в експлуатації потребують серйозної модернізації. За весь час експлуатації з 1960 р. ми списали тільки два вагони. В усьому світі немає такого показника. Всі вагони працюють на лінії», - зазначив В.Федоренко.

За його словами, також серйозної модернізації потребують ескалатори. «У нас 15 ескалаторів знаходяться в експлуатації 1960 року», - додав начальник Київського метрополітену.

Розповів В.Федоренко і про нову лінію київського метрополітену, яка з'єднає Поділ та Троєщину. Зокрема, він повідомив, що там будуть використовуватись поїзди із шести вагонів. «Ця лінія будується під шість вагонів і навіть рух поїздів такого типу існуючими лініями буде дуже складним, тому що нині діючі лінії розраховані на довжину п'яти вагонів. Це не тільки довжина платформи, але й організація безпеки руху поїздів, що пов'язана з п'ятьма вагонами», - зазначив В.Федоренко. За його словами, задля забезпечення повноцінного функціонування даної лінії метрополітену необхідно збудувати депо на Троєщині.

Як повідомляло раніше ІА «Україна Комунальна», в 2012 р. почнеться будівництво гілки метро на столичний житловий масив Троєщина. Перші роботи обійдуться бюджету в 400 млн грн. Є два варіанти проходження цієї лінії метро лівобережною частиною столиці: по вулиці Бальзака і по вулиці Маяковського. Загалом, на будівництво кожної станції знадобиться 2-3 роки.

 
Коментарі (0)