ГоловнаНовини ЖКГТранспортСтоличні паркувальники опинилися «під прицілом»

Столичні паркувальники опинилися «під прицілом»

За столичними паркувальниками відтепер будуть пильно слідкувати. Спеціальний відділ контролю надання якості послуг та виконання робіт слідкуватиме, щоб на київських парковках не було хабарництва.

КП «Київтранспарксервіс» створив відділ контролю надання якості послуг та виконання робіт. Новостворений відділ займатиметься постійним моніторингом роботи паркувальників, виявленням зловживань та контролюватиме дотримання вимог законодавства у сфері паркування. Зміни у структурі підприємства розроблені за доручення КМДА. Про це повідомив директор «Київтранспарксервісу» Володимир Першин, передає прес-служба КМДА.

«У Києві функціонує 215 майданчиків, на яких працюють понад 330 паркувальників. І, на жаль, проаналізувавши скарги, які надходять від громадян, і провівши внутрішній аудит, ми побачили, що у деяких районах абсолютно немає порядку, навіть більше – є регулярне порушення законодавства. Зафіксовані випадки, коли паркувальники не видають водіям чеків та талонів, які підтверджують оплату послуги, що створює можливості для збору «сірої готівки», сказав директор «Київтранспарксервісу».

За його словами, уже розроблено детальний план дій щодо підвищення доходів бюджету та усунення неправомірної поведінки, зловживань, шахрайських дій з боку співробітників комунального підприємства.

«Мешканці міста, які платять за паркування, повинні бути впевненими, що ці кошти будуть використані за призначенням. Отриманий від паркувальника чек та талон – це гарантія сплати до бюджету міста, а не до чиїхось кишень», - резюмував він.

Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, київська влада розраховує отримати більше 60 млн грн надходжень від парковок. Зокрема, для досягнення цієї мети, у Київраді планують збільшити кількість автомобільних місць.

 
Коментарі (0)