ГоловнаНовини ЖКГТранспортСтоличне метро ремонтуватимуть щонайменше півроку

Столичне метро ремонтуватимуть щонайменше півроку

Стало відомо, коли кияни зможуть знову вільно доїхати до станції "Теремки" на метро

 

Стало відомо, коли кияни зможуть знову вільно доїхати до станції "Теремки" на метро. Хоч ділянку метро між станціями "Либідська" та "Деміївська" уже планують ремонтувати, втім, досі невідомо, хто ж заплатить за дорогий ремонт на синій гілці. Коли таки відремонтують київську підземку, звідки місто візьме на це кошти, і чи варто киянам боятися нових надзвичайних ситуацій у метро – в ексклюзиві журналіста Артема Зябкіна для TSN.UA.

Уже третій місяць мешканці Голосіївського району столиці – найбільшого в Києві – вчаться жити без метро! Така важлива синя гілка київської підземки дала тріщину – на початку грудня 2023-го у тунелі між станцями "Либідська" і "Деміївська" у стелі з'явилася тріщина, і через неї почала просочуватись вода. Вердикт – єдиний і безповоротній – ділянку треба закривати, щоб тунель ненароком не обвалився просто на людей. За кілька днів між станцями таки почав ходити потяг – раз на 17 хвилин і човниковим способом. Утім, більшість пасажирів таки змушені були пересісти на наземний транспорт заповнивши вщент навіть додаткові тролейбуси і маршрутки. 

І ось нарешті стало відомо, коли фахівці завершать ремонт цієї ділянки метро. Схоже така ситуація з транспортом переслідуватиме мешканців Голосієва ще майже пів року. Член тимчасової контрольної комісії щодо аварійної ситуації у метрополітені Тарас Козак розказав, що відкриття планують на початок червня 2024 року.

"Поверхня місця аварії укріплюється для того, щоб могла працювати важка техніка. Планується вирити котлован та провести додаткові експертизи стану ґрунтів. Попередньо заплановано замінити бетонний тунель на ділянці 27 метрів, додатково посилити його за рахунок хімічного укріплення ґрунтів ззовні та металічного каркаса всередині тунелю", – написав Козак.

Козак вкотре наголосив, що вуха усіх проблем з цією ділянкою метро стирчать ще у далекому 2011 році, а перші неприємності з метро там з’явилися за лічені місяці після здачі в експлуатацію. Збудували прогін занадто близько до поверхні, де тече багато грунтових вод. Під час будівництва також наробили помилок. Винних шукатимуть.

"Для будівництва тунелю з боку "Деміївської" у бік "Либідської" за кордоном замовили спеціальний прохідний щит. На жаль, при прокладанні тунелю трапилася аварія, загинули люди і щит був втрачений. Добудовували вручну. Є питання щодо якості будівництва та укріплення тунелю. Проводяться експертизи", – розповів він.

 

 

 
Коментарі (0)