ГоловнаНовини ЖКГТранспортСтоличному транспорту знайшли «рятувальний круг»

Столичному транспорту знайшли «рятувальний круг»

Столична влада сподівається за допомогою введення системи «Єдиного електронного квитка» оптимізувати графік і маршрут руху транспортних засобів, а також наблизитися до гнучкої тарифної політики.

У Київській міській державній адміністрації відбулася презентація системи «Єдиний електронний квиток». Впровадження такої системи в муніципальному транспорті допоможе отримати точну інформацію про пасажиропотоки в місті. Це, у свою чергу, дозволить оптимізувати графік і маршрут руху транспортних засобів, а також сприятиме впровадженню гнучкої тарифної політики, - інформує прес-служба відомства.

Крім того, досвід впровадження електронного квитка в інших країнах, а також деяких містах України, показує, що розмір отриманої виручки зростає в середньому на 15-27%.

Кияни ж отримають сучасну та зрозумілу систему оплати проїзду. Так, мешканці столиці зможуть або скористатися безконтактною карткою, роль якої виконуватиме «Картка киянина», або оплатити разовий проїзд.

«Картка киянина» також дозволить точно підрахувати кількість пільгових проїздів та суму необхідних на це дотацій.

Що стосується одноразового квитка, то завдяки новій електронній системі можна буде придбати квиток, який дозволить, наприклад, користуватися будь-яким видом транспорту протягом доби, вихідних днів. Або ж він буде розрахований на певну дистанцію.

Передбачається, що впровадження єдиної системи оплати проїзду здійснюватиметься в декілька етапів. Після підписання інвестиційного договору будуть впроваджені квитки зі штрих-кодом замість жетонів у метрополітені та адаптовано для цього турнікети. Наступним етапом стане встановлення термокомпостерів у наземному транспорті й останнім кроком стане впровадження єдиного квитка. Орієнтовно перехід до електронного квитка триватиме 9 місяців.

 
Коментарі (0)