ГоловнаПодіїСтворення позитивного іміджу «Нафтогазу» обійдеться в 28,499 млн гривень

Створення позитивного іміджу «Нафтогазу» обійдеться в 28,499 млн гривень

НАК «Нафтогаз України» замовила міжнародний піар на суму 28,499 млн гривень. Результати тендеру розміщені на ProZorro.
НАК «Нафтогаз Україна» замовила міжнародний піар на суму 28,499 млн гривень, з посиланням на результати тендеру, які розміщені на ProZorro, повідомляє УНН.
 
У 2018 році НАК «Нафтогаз Україна» оголосила тендер на Міжнародні комунікаційні послуги на суму 59 млн гривень, зі строком надання послуг на 12 місяців (по 01 серпня 2019 року). За результатами проведення торгів, тендер на ці послуги виграла ТОВ “І’КОММ”, яка запропонувала 28,499 млн гривень (разом з ПДВ).
 
Так, згідно договору, компанія повинна надати послуги за різними напрямками, зокрема:
 
— створення позитивного іміджу Компанії (“Нафтогаз”) у європейських країнах;
 
— формування сприятливої суспільної думки в країна Європи щодо реформ, які відбуваються у енергетичному секторі України;
 
— формування сприйняття газового ринку України, як невід’ємної частини загальноєвропейського газового ринку;
 
— комунікаційне висвітлення ризиків та інших аспектів будівництва газопроводу “Північний потік — 2”;
 
— комунікаційний супровід імплементації рішень Стокгольмського арбітражу.
 
Також, у договорі зазначена кількість зустрічей з представниками НАТО, відповідальними посадовими особами ЄС та експертами, кількість проведення публічних заходів “Укрнафти” з представниками ЗМІ, а також зустріч групових візитів лідерів думки та ключових експертів до України, які повинен забезпечити переможець тендеру.
 

Ціна договору (послуг) може бути зменшена за взаємною згодою сторін “суворо за умови скорочення необхідного обсягу послуг”. 

 
Коментарі (0)