Аналіз звернень кримчан на «гарячу телефонну лінію» голови Ради міністрів автономії показав, що громадяни в основному виявляють невдоволення роботою міського та приміського транспорту, послугами поштового зв'язку, а також не відповідною якістю надаваних послуг дротового і бездротового зв'язку.
Про це «У.К.» повідомили в прес-службі Радміну АРК.
Зокрема, у відповідь на скарги мешканців Бахчисарая з приводу відмови водіїв приміського пасажирського транспорту обслуговувати громадян пільгової категорії, керівники підприємств-перевізників, які обслуговують Бахчисарайський район, були попереджені про недопущення подібних фактів.
Робота з оперативного реагування на звернення громадян з боку профільних відомств знаходиться на особистому контролі голови Ради міністрів АРК Анатолія Могильова.
Довідка:
За два місяці цього року Рескомтранс Криму розглянув 77 звернень громадян, отриманих на телефонну лінію «Вас слухає Анатолій Могильов», а також у письмовій формі.
Ольга Гальчинська