ГоловнаНовини ЖКГАльтернативна енергетикаУ черкаських тролейбусах з'являться різнокольорові проїзні з рекламою, електронні компостери та відеокамери

У черкаських тролейбусах з'являться різнокольорові проїзні з рекламою, електронні компостери та відеокамери

На черкаський тролейбусний парк чекають кардинальні зміни. Зокрема, планується вивести підприємство із кризи, оновити рухомий склад, замінити більшість автобусних маршрутів на тролейбусні і змінити саму систему оплати за перевезення. Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-служ

На черкаський тролейбусний парк чекають кардинальні зміни. Зокрема, планується вивести підприємство із кризи, оновити рухомий склад, замінити більшість автобусних маршрутів на тролейбусні і змінити саму систему оплати за перевезення.

Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі Черкаської міськради.

Перші кроки у цьому напрямку уже зроблені. З 1 серпня введено в дію нові проїзні квитки, які матимуть кілька ступенів захисту і їх неможливо буде підробити. Надалі нове керівництво КП «Черкасилектротрансу» планує змінити систему оплати за проїзд, ввівши компостери.

Відтепер кожен вид проїзного матиме свій колір. Наприклад, для учнів – зелений, для студентів – червоний, для підприємств – синій, для громадян – помаранчевий. Вони матимуть захисні смуги і голографічні зображення, що унеможливить їхнє фальсифікування. Ціна проїзних залишиться такою ж, що була до введення нового дизайну.

Віталій Дядченко, в. о. директора черкаського тролейбусного парку, розповів, що завдяки змінам, які були внесені в дизайн проїзного, підприємство навпаки заощадить кошти.

«На звороті друкуватиметься реклама. Тому фірма, яка використовуватиме проїзні для своїх рекламоблоків, оплачуватиме повністю тираж. Тролейбусному парку виготовлення таких проїзних нічого не коштуватиме», - повідомив він.

При розробці нової транспортної концепції, яка має незабаром з'явитися, мерія віддаватиме перевагу тролейбусам, які є екологічно чистим видом транспортом. Ця концепція передбачає збільшення кількості тролейбусів і досягнення ситуації початку 90-х років, коли на маршрутах працювало удвічі більше «рогатих».

Більше того, мерія Черкас цього року має намір запровадити концепцію створення в Черкасах єдиної системи громадського транспорту. Вона буде аналогічна тій, за якою працюють в європейських країнах. Буде створено єдине транспортне підприємство (на базі тролейбусного парку), яке займатиметься обслуговуванням всіх міських маршрутів: реалізовуватиме квитки, «накладатиме» маршрути, перевірятиме якість послуг приватних перевізників.

Це підприємство обслуговуватиме всі без виключення маршрути, на яких їздитимуть автобуси як міської власності, так і приватної. Муніципальна транспортна компанія, отримуючи кошти від продажу квитків, буде оплачувати перевізникам не за пасажира, а із розрахунку за один км пробігу. Таким чином зникне поняття «гонитви за пасажирами».

Таким чином створення нової транспортної моделі ляже в основу Концепції створення єдиної системи громадського транспорту.

Окрім цього, керівництво тролейбусного парку має намір повернутися до старої системи, яка існувала у «рогатих» за радянських часів. Це придбання разових квитків поза межами тролейбуса і обов'язкове його компостирування. Ця система може запрацювати уже з осені цього року. Нині КП «Черкасиелектротранс» вивчає можливість продажу квитків у кіосках, магазинах та різноманітних торгових точках.

За словами В.Дядченка, в перспективі «Черкасиелектротранс» буде переходити на електронні картки замість паперових квитків. Для цього тролейбуси будуть обладнані електронними компостерами (валідаторами), через які потрібно буде активувати проїзні картки.

«Перед впровадженням системи електронних карток нам необхідно привчити пасажирів до цього. Сьогодні пасажир купує квиток у тролейбусі, а в майбутньому йому доведеться брати картку і йти до компостера. Тому ми вирішили повернутися до старого принципу і привчити пасажира: щоб проїхати в тролейбусі, потрібно купити квиток десь, не в тролейбусі, і закомпостувати вже в ньому», — розповів В.Дядченко.

Для того, щоб уникнути непорозумінь між контролером і пасажиром, що вирішить проїхати «зайцем», а також випадків крадіжок, у тролейбусах встановлять об'ємні відеокамери.

 
Коментарі (0)