ГоловнаНовини ЖКГТранспортУ Києва буде своя залізнична компанія

У Києва буде своя залізнична компанія

Віктор Янукович доручив до грудня поточного року розробити бізнес-план пілотного проекту створення приміської залізничної компанії на одному з напрямків київського залізничного вузла

У Києві планують створити окрему залізничну компанію, яка спеціалізуватиметься на приміських перевезеннях.

Про це «У.К.» повідомили у прес-службі Укрзалізниці.

Як зазначено в повідомленні, Президент України Віктор Янукович доручив Київській міськдержадміністрації, Київській облдержадміністрації, Міністерству інфраструктури та Укрзалізниці до грудня поточного року розробити бізнес-план пілотного проекту створення приміської залізничної компанії на одному з напрямків київського залізничного вузла. Національним планом дій на 2012 рік передбачено також створення робочої групи по підготовці необхідних нормативних документів, на основі яких і буде формуватися нова структура.

Генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак переконаний, що формувати логістику транспортного сполучення в регіонах потрібно шляхом активної співпраці керівництва областей, залізниці та інших видів транспорту. Саме область має формувати замовлення на перевезення та розробити ефективні механізми покриття витрат на перевезення.

«Що стосується Києва, держава, треба віддати належне, вклала в  оновлення рухомого складу для кільця міської електрички 80 млн грн. Усе інше робилося за кошти Південно-Західної залізниці, яка передала, зокрема, Київпастрансу 10 електропоїздів. Вважаю, що цей проект дуже потрібний для киян, хоча є ще маса недоробок у сервісному обслуговуванні пасажирів, в самій логістиці пасажиропотоків, доступності продажу квитків. Спільно із столичними властями ми працюємо над цим і розуміємо, що всі труднощі переборні», – висловив пан Козак.

За його словами, саме керівники міста, району чи області мають першочергову зацікавленість у перевезенні пасажирів. І вони визначають, куди спрямувати кошти: на автомобільний чи залізничний транспорт, де  пасажирів возитиме електричка, а де маршрутки. «Звертаємося до місцевої влади із закликом розробити оптимальну схему організації регіонального транспортного сполучення. Залізниці спільно з місцевою владою повинні визначитися на місцях, до якого ключового пункту і яким чином здійснюватиметься підвезення пасажирів – де залишається електричка, де поїде маршрутне таксі, де – автобус. Це загальна європейська практика», – наголосив генеральний директор Укрзалізниці.

 

Ольга Гальчинська

 
Коментарі (0)