ГоловнаНовини ЖКГФінансування ЖКГУ «Київрекламі» відзвітували про доходи з реклами в метро

У «Київрекламі» відзвітували про доходи з реклами в метро

Столиця може заробляти на рекламі в метро близько 25 мільйонів гривень на рік. У КМДА розраховували отримувати на цьому як мінімум у 4 рази більше виручки.

Київ може заробити до 25 млн грн на рік від реклами в столичному метрополітені. Про це йдеться у виступі глави КП «Київреклама» Олег Калініченко, передає кореспондент «РБК-Україна».

«25 тис. квадратних метрів - це гранична площа рекламних площ... За 2014 рік підприємство отримало 25 млн грн від реклами в метро», - заявив пан Калініченко.
 
Він також додав, що така ситуація багато в чому пояснюється наявністю посередників, договори з якими були підписані протягом останніх 5 років.
 
«Якщо ви мені допоможете юридично (розірвати договори з посередниками, - ред.), я буду вам вдячний... Близько 20% контрактів закінчується 15 березня 2015 року», - заявив пан Калініченко.
 
Нагадаємо, раніше в КМДА розраховували, що київський метрополітен може отримати 100-150 млн грн доходів від реклами в рік.
 
Як раніше повідомляла «Україна Комунальна», сьогодні мер Києва запросив директорів КП «Київметрополітен» і «Київреклама» на засідання Київради, щоб керівники розповіли про стан справ у компаніях і обґрунтували причину підвищення тарифів на проїзд.
 
Коментарі (0)