КП «Київський метрополітен» потребує персоналу. Тепер інтервал між поїздами збільшать на 45 секунд у пікові години. Про це написав КП «Київський метрополітен» у своєму Facebook-акаунті 30 травня.
Для надійної та безперебійної роботи складного комплексу інженерних мереж і конструкцій працюють сотні працівників комунального підприємства «Київський метрополітен»
Для надійної та безперебійної роботи складного комплексу інженерних мереж і конструкцій працюють сотні працівників комунального підприємства «Київський метрополітен»
83 вакансії машиністів електропоїздів.
48 вакансій електромеханіків.
161 вакансія токарів і слюсарів за відповідними напрямами.
КП повідомило, що будуть змінені графіки руху поїздів на всіх лініях. Також інтервали між поїздами збільшаться на:
Одну хвилину в міжпікові періоди.
45 секунд у пікові години.
Звідки у КП «Київський метрополітен» кадровий голод?
Оскільки «Київський метрополітен» є складною структурою, у якій працюють сотні висококваліфікованих фахівців, оперативно їх замінити неможливо. Тому доводиться не набирати персонал, а знижувати потужність метрополітену. Машиніст електропоїзда навчається понад рік.
Детальна інформація про працевлаштування у метрополітені та перелік вакансій — на офіційній Facebook-сторінці КП
Детальна інформація про працевлаштування у метрополітені та перелік вакансій — на офіційній Facebook-сторінці КП
Іншою причиною стала мобілізація, адже приблизно 7% метрополітенівців зараз у лавах ЗСУ. Періодично їхня кількість збільшується, а вакансії відкриваються.