Про це він повідомив на своїй сторінці в Facebook.
За його словами, кияни щовесни спостерігають, як асфальт сходить з доріг разом зі снігом, а ямковий ремонт часом не тримається і місяць після ремонту.
"Всі ці недоліки, як погана спайка, поздовжні і поперечні тріщини, просідання асфальтобетонного покриття, хвилястість і вибоїни, а також відсутність дорожньої розмітки - це, як мінімум, дискомфорт для водіїв, аварійні ситуації на дорогах, пошкоджені транспортні засоби, а головне - витрачені на вітер податки і збори киян", – пише Сагайдак.
На думку заступника голови КМДА, це все відбувається через неякісну підготовку дорожнього полотна і порушення технології укладання асфальтобетонної суміші, або взагалі неякісних матеріалів.
"Місто бачить, що велика корпорація не справляється зі своїм прямим обов'язком - утримувати в належному стані інфраструктуру столиці і погано контролює якість капітальних ремонтів. Виходячи з цього, я пропоную залучати компанії з перевіреною репутацією і світовим ім'ям для обслуговування столичних доріг контрактами, в яких передбачені гарантії і серйозні штрафні санкції за неприбраний сніг і ями на дорогах. Головне, що практики залучення підрядників з сумнівною репутацією взагалі не повинно бути", – зазначив Сагайдак.
Нагадаємо, директор комунальної корпорації "Київавтодор" Олександр Густельов написав заяву на звільнення через обвал Шулявського моста