Центр знаходиться на вул. Володимира Великого, 29-В. Про це повідомляє прес-служба компанії «Криворіжгаз», передає РБК-Україна.
«Сьогодні старі тісні абонентські служби з «живими чергами» та консультаціями через маленьке віконечко, відійшли в минуле. Ми перейшли до відкритої і доступної моделі обслуговування клієнтів. Тому, при створенні нового і сучасного Центру для нас були пріоритетними такі критерії, як максимальний комфорт, якість, оперативність і зручність в обслуговуванні клієнтів», - говорить начальник управління клієнтського сервісу Анастасія Озерян.
Як наголошується, Центр обслуговування обладнали спеціальною автоматизованою системою розподілу клієнтських потоків, так званою «електронною чергою». Електронне табло в операційному залі інформує про наявність і номери вільних менеджерів.
Однією з особливостей Центру, яка також істотно заощаджує час відвідувачів, є зона самообслуговування. У ній, за допомогою системи «тонкий клієнт», споживачі можуть зареєструватися в Особистому кабінеті або зробити оплату через платіжні термінали.
« Сьогодні, незважаючи на економічні та фінансові труднощі, пріоритетним напрямом нашої діяльності є впровадження європейських стандартів обслуговування споживачів на всіх рівнях та забезпечення оперативного зворотного зв'язку між ними та фахівцями компанії», - говорить голова правління ПАТ «Криворіжгаз» Іван Вакуленко.