Минулого тижня на «Гарячу лінію» голови Кіровоградської облдержадміністрації Сергія Ларіна надійшло 414 звернень. Основними темами скарг стали проблеми із водопостачанням та транспортом – по півсотні дзвінків по кожній.
Щодо водопостачання надійшов, наприклад, дзвінок від мешканки Кіровограда – інваліда другої групи по зору, яка просить відновити водопостачання по вулиці Колоса, що відсутнє з 25-го лютого. Працівники водоканалу з’являлись до жінки один раз – через три дні після того, як перестала текти вода, але водопостачання не відновили.
Інша мешканка обласного центру повідомила, що з 28-го лютого постійно тече вода по провулку Олексіївському. У четвер, 1 березня, туди виїжджали працівники водоканалу, «сказали людям, що вода біжить несильно, що вони подумають, коли і як аварію ремонтувати, так і поїхали».
Ще один кіровоградець звернувся із проханням припинити витік води, яка біжить із вулиці Габдрахманова по провулку Ровенському прямо на проїжджу частину. Знову ж таки – з 28-го лютого. Чоловік звертався до водоканалу, але працівники не зреагували на його звернення.
За матеріалами «Кіровоград.онлайн»