Так, рішеннями № 231 / 2 від 18.07.2011 р., № 231 / 3 та 231 / 4 від 18.07.2011 р.) галузь зовнішньої реклами м.Луганська була поставлена на межу знищення.
Свої дії чиновники прикривають благодійною метою - систематизацією процесу розміщення зовнішньої реклами. Але мета не завжди виправдовує засоби, а в даній ситуації вибрані заходи повністю знищили ціль.
Так, рішення про запровадження зонування та схем розміщення рекламоносіїв приймалися без громадських слухань, що не тільки суперечить ст.5 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та ст.21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», але і демонструє ставлення чиновників до електорату, в даному випадку - громаді міста Луганська, його жителям. Адже це їм вирішувати, якими вулицями ходити, і в яких скверах, вільними від реклами, гуляти з дітьми.
Ставлення до представників малого та середнього бізнесу, які забезпечують наповнення бюджету, було продемонстровано цими ж рішеннями, з текстом яких підприємцям не дають ознайомитися, але вимагають прибрати носії, яким «не пощастило» опинитися в переліку обраних чиновниками. Порушуючи законодавство про рекламу, підприємцям, які уклали річні контракти, не пропонують альтернативних місць, що, в свою чергу, призведе до фінансових втрат.
Більше того, у місті активно «гуляють» чутки, що після «очищення» ключових вулиць на них будуть виставлені типові конструкції лише однієї фірми - досі не уточнюється, якої. Тим часом, оператори вже отримали приписи на демонтаж.
Подібна практика «взаємодії» органів влади з бізнесом і громадськістю не є чимось новим ні для рекламного ринку, ні для країни в цілому. Але цей випадок може стати показовим. І тому Асоціація зовнішньої реклами докладе всі можливі зусилля, щоб відновити справедливість, залучити до процесу правоохоронні та судові органи і захистити жителів міста та підприємців від сваволі влади.
Артем Біденко, голова координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами України