ГоловнаНовини ЖКГУ Львові курсуватимуть 6 радіальних автобусних маршрутів

У Львові курсуватимуть 6 радіальних автобусних маршрутів

У Львові реформують систему пасажирських перевезень. Цим комплексним питанням займається французька консалтингова компанія Louis Berger.Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі ЛМР.Основні завдання, які повинні бути виконані для створення оновленої інфраструктури пасажирських перевезе

У Львові реформують систему пасажирських перевезень. Цим комплексним питанням займається французька консалтингова компанія Louis Berger.

Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі ЛМР.

Основні завдання, які повинні бути виконані для створення оновленої інфраструктури пасажирських перевезень, такі: розробка типового договору на надання послуг перевезень громадським транспортом з ЛКП «Львівелектротранс» та з приватними операторами; система електронного продажу єдиного квитка; стратегія управління паркуванням; схема мережі громадського транспорту.

Для реорганізації схеми маршрутів громадського транспорту експерти компанії, проаналізувавши існуючий стан та умови міста, виділили основні концептуальні положення: центральна частина міста повинна бути максимально звільнена від маршрутів громадського транспорту; маршрути ділитимуться на хордові (обслуговують автобуси середньої иісткості) та радіальні (обслуговують автобуси великої місткості); надання максимальної переваги електротранспорту як транспорту великої провізної здатності і екологічно чистому.

Для виконання деталізації плану маршрутної мережі громадського транспорту були залучені фахівці кафедри транспортних технологій Національного університету «Львівська політехніка».

«В результаті роботи з реорганізації мережі маршрутів запроектовано 6 радіальних маршрутів від периферійних частин міста до центральної, які обслуговуються автобусами великої місткості. Усі маршрути розвертаються в центральній частині по так званому малому кільцю: пл. Галицька – вул. Підвальна – Добробут – пр. Свободи. При цьому зупинки передбачено лише на пл. Галицькій, вул. Підвальній та ринку Добробут. На цих трансферних зупинках можна здійснити пересадку на інший радіальний маршрут, який прямує до іншої периферійної частини міста. Крім радіальних автобусних маршрутів, доступ до центральної частини міста в межах цього кільця має лише електротранспорт», - пояснив доцент кафедри транспортних технологій НУ «Львівська політехніка» Андрій Білоус.

Відповідно до транспортної схеми, у місті курсуватиме ще 40 хордових маршрутів, які будуть перевозити пасажирів з одного району в інший, не заїжджаючи в центр міста.

Нагадаємо, компанія Louis Berger співпрацює з містом в рамках проекту ЄБРР.

 
Коментарі (0)