ГоловнаНовини ЖКГНадзвичайні подіїУ Нацкомісії відбулися кадрові зміни

У Нацкомісії відбулися кадрові зміни

З Нацкомісії, що здійснює держрегулювання у сфері енергетики та комунальних послуг, звільнили двох членів. Займані посади «втратили» Андрій Герус та Юлія Ковалів.

Членів Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики і комунальних послуг (НКРЕКП) Андрія Геруса і Юлію Ковалів звільнили з займаних посад. Відповідні укази №368 та №369 оприлюднені на сайті Президента України Петра Порошенка.

При цьому, пан Герус повідомив, що сам написав заяву про звільнення з займаної посади.
 
«Друзі, я вирішив завершити свою роботу в НКРЕКП і попросив Президента прийняти відповідне рішення про моє звільнення», - написав він на своїй сторінці на Facebook.
 
До речі, Нацкомісія розкритикувала концепцію єдиних роздрібних тарифів на електроенергію. У регуляторі вважають, що вона несе додаткове цінове навантаження на промислові підприємства, непромислових споживачів та інших.
 
Наразі НКРЕКП встановлює єдині роздрібні тарифи на електроенергію для непобутових споживачів, які визначаються як середньозважені величини розрахункових роздрібних тарифів.
 
Коментарі (1)
Коля Пухов
28 Червня 2015 p. 19:32
Компания "Київенерго" поштою надсилає рахунки киянам з повідомленням про нібито існуючий борг по оплаті за електроенергію. Цей приписуваний борг, як правило, невеликий, порядка 100-200 гривень. Клієнт, перевіривши усі свої квитанції і впевнившись, що ніякого боргу немає, звичайно намагається потрапити на прийом до районного відділення "Київенерго". Зразу треба зауважити, що години прийому співпадають з годинами робочого часу, тобто сам візит до відділення вже сам по собі є збитковим для клієнта: він втрачає робочий час, а отже, і заробіток за цей час, не кажучи вже оплату проїзду до районного відділнення і обратно. Змирившись з тим, що ці витрати йому ніхто не компенсує, клієнт все-таки приїздить до районнного відділення "Київенерго", щоб з"ясувати причину приписуваного боргу. Але виявляється, що потрапити на прийом саме по цьому питанню дуже непросто. Найчастіші причини відмови у прийомі -- це якась технічна неполадка або вичерпаний на поточний день ліміт відвідувачів. Таким чином, безрезультатно приїхавши декілька разів до районного відділення "Київенерго", клієнт приходить до думки, що дешевше було б оплатити той неіснуючий борг, ніж згаяти даремно стільки робочого часу.