Деякі клієнти газопостачальної компанії "Нафтогаз України" продовжують отримувати паперові квитанції. "Постачальник останньої надії" нагадав, що ці квитанції надходять в поштові скриньки після двадцятих чисел кожного місяця. Крім цього, в компанії розповіли, як можна активувати послугу доставки паперових рахунків. Про це повідомляє портал пресслужба компанії.
Однак у споживачів виникли питання щодо переходу до нового постачальника газу. Зокрема, при цій процедурі часом виникає плутанина щодо останнього розрахунку з попереднім постачальником.
"У той день, коли мене перевели в" Нафтогаз "(25 січня), я повідомила свідчення старому постачальнику, щоб вони це зафіксували. Запитала, чи знають вони про мій перехід. В особистому кабінеті на сайті старого постачальника інформація про зміну постачальника не відображена. А ще не забудьте повідомити у відділ субсидій (якщо ви їх отримуєте). Я написала заяву в довільній формі із зазначенням нового особистого рахунку", - зазначила одна з наших споживачів.
Компанія "Нафтогаз України" оперативно надала відповідь на дане повідомлення. Фахівці написали, як саме відбувається перехід споживача від одного постачальника до іншого.
"Перехід до іншої газопостачальної компанії відбувається автоматично з дня підключення. Газопостачальна компанія" Нафтогаз України "для можливості нарахування пільг або субсидій щомісяця інформує Управління соціального захисту населення про ціну природного газу та перелік споживачів і їх тарифів. Ви можете самостійно сформувати довідку для УСЗН за кілька хвилин в чат-ботах Viber або Telegram. Для цього необхідно натиснути "Послуги online", перейти до опції "Довідка на пільги або субсидії" та ознайомитися з інформацією", - пояснили в компанії" Нафтогаз України ".